Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Kan inte du skaffa en dashcam? I lägen där du smäller och det inte är ditt fel kan det vara väldigt praktiskt.. och i de lägena där det är ditt fel kan du ladda upp klipp på youtube och låta oss berätta om alla fel du gjorde. ;) Hehe...

Jag har en kamera i min bil beställd från http://www.chinavasion.com/china/wholes ... o/Car_DVR/
Kostade ca 65$.. sen la jag ut knappt 200kr på ett minneskort till den också.

Klart värd försäkring om man råkar ut för nån i trafiken där olyckan i efterhand ser ut att vara ens eget fel.
:)
joel80 skrev:Kan inte du skaffa en dashcam? I lägen där du smäller och det inte är ditt fel kan det vara väldigt praktiskt.. och i de lägena där det är ditt fel kan du ladda upp klipp på youtube och låta oss berätta om alla fel du gjorde. ;) Hehe...

Jag har en kamera i min bil beställd från http://www.chinavasion.com/china/wholes ... o/Car_DVR/
Kostade ca 65$.. sen la jag ut knappt 200kr på ett minneskort till den också.

Klart värd försäkring om man råkar ut för nån i trafiken där olyckan i efterhand ser ut att vara ens eget fel.
:)
Hm intressant ska fundera på det.
Tyvärr är det ju sånt där man får räkna med på vintern nu för tiden.

Här t ex tycker plogbilarna om att ploga 1 meter utanför väggrenen, så kan man inte vägen utan och innan så plopp, hamnar man i diket trots att man "kört på vägen".

Hände mig med 945an. Stannade och skulle hämta posten som jag gjort hundratals gånger, och vips, så försvann bilen ner i diket... Då var jag rätt grinig :roll:
Sen dess ställer jag mig mitt i vägen när jag ska hämta posten vintertid, sen skiter jag i om det kommer 37 bilar och vill om, dom sekundrarna kan dom gott vänta. Jag tänker inte riskera att bilen försvinner ner i diket igen iaf :roll:
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 35

Det där är (möjligen fuktpåve[…]

Fjäder dörrlås

Är det någon som vet var man får […]

Jag är lite trött nu Så du få[…]

Jag har en Volvo S60 från 2003, som i dagsl&[…]