Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av zizou75
Sådär ja, då var den äntligen parkerad ute på uppfarten :D

Har idag hämtat min nya V60 D4 R-Design och är ruggigt nöjd med allt faktiskt än så länge och hoppas att det forsätter på den banan framöver. :lol:

Spec.
V60 D4 R-Design, Ice vit solid
High-tech (Nav, larm taklucka mm.)
Tonade rutor x5
RSE (Rear Seat Entertainment)
av Tobbev
Grattis till den nya bilen!

Om du, som en av de få som har RSE som jag, ger dig på att försöka konvertera DVD-filmer till XViD och lyckas att få det att funka, så får du hemskt gärna berätta hur du gjorde. Jag har provat lite grann men får inte XViD filmerna att spela (de kommer dock upp i listan på enheterna).
av Jofa
Grattis till bilen!
Och rse är väl värd sina pengar :)
av rikardhanson
Grattis! har själv en lika dan fast passion röd! körglädjen är total!

zizou75 skrev:Sådär ja, då var den äntligen parkerad ute på uppfarten :D

Har idag hämtat min nya V60 D4 R-Design och är ruggigt nöjd med allt faktiskt än så länge och hoppas att det forsätter på den banan framöver. :lol:

Spec.
V60 D4 R-Design, Ice vit solid
High-tech (Nav, larm taklucka mm.)
Tonade rutor x5
RSE (Rear Seat Entertainment)
av zizou75
Tackar för alla grattis. :wink:

Får inte till det med att lägga upp bilden direkt i tråden så jag skickar en länk där det finns en bild på pärlan.
http://www.garaget.org/zizou75

Har tyvärr bara en bild på den för tillfället och det är en som jag tog innan jag körde ut den i vinter vädret, kommer fler
när vädret blivit lite bättre. :D

50 mil på mätaren redan och är riktigt nöjd med bilen, men de vore väl underligt om man inte var det. :wink:
av gecko
Nu har våran V60 D4 R-design blivit klar leverans i dag kl 15. Snabb leverans bara 5 veckor från beställning till uthämtning.
av zizou75
Kul och grattis :D
Jag hoppas och tror att du kommer att bli kanon nöjd med den. Jag är riktigt nöjd med min och har redan hunnit med att köra 250 mil. :wink:
Användarvisningsbild
av sura56
Hämtade ut en ny
Volvo V60 D4 Aut. S/S R-Design -13
idag i Varberg
Bygga ”busbil”

Med begränsad budget så skulle jag i f&[…]

Dosan på andra bilden är en "l&ari[…]

Jäklar vad plastigt kinesisk den ser ut/k&aum[…]

Hehe, fler än jag som lagt märke till de[…]