Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
1 Juni fick vi lite snö..

Bild
Användarvisningsbild
av Tomas88
Snö känns ganska främmande för mig just nu faktiskt. :wink:
av pergrein
Jaha, då var det dax igen. Nu kom första snön vad jag vet i Gällivare men det är +1.4 grader så det kommer lite regn också. Vi har haft ca:-6 grader förra måndagen på morgonen.

Mvh
Per
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Jag hörde på radion att det snöade i Kiruna :) Per: Det är väl ganska exakt ett år sen första snön kom förra säsongen i Gve, diffar väl på några dagar.

Mycket rönnbär är det i år ska bli spännande att se om vi får någon snö till jul eller om gräset är grönt i början på december som förra året :roll:

/Kalle
Användarvisningsbild
av vetten
Hoppas på en varm och snöfattig vinter :lol:
av pergrein
~Kalle~ skrev:Jag hörde på radion att det snöade i Kiruna :) Per: Det är väl ganska exakt ett år sen första snön kom förra säsongen i Gve, diffar väl på några dagar.

Mycket rönnbär är det i år ska bli spännande att se om vi får någon snö till jul eller om gräset är grönt i början på december som förra året :roll:

/Kalle
Kommer inte ihåg när snön visade sig första gången förra året med det kan nog stämma att det är nästan exakt ett år sedan (har för mig att jag skrev det här,ska kolla). Dundret är då vitt på toppen nu och flera nätter framöver har dom ju lovat minusgrader under natten och tidig morgon...

Edit: Japp skrev här att snön visade sig 2011-09-23 förra året så det diffar 3 dagar då...

Mvh
Per
Användarvisningsbild
av Vojje
2 dagar om ni tar hänsyn till skottåret
Användarvisningsbild
av Kompe
Snart är den här igen :(
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49