Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

rodi skrev:ja, programvaran.

men räcker det med 1 gb ram minne?
Nix, minimum 2gb

he program for the diagnosis, finding spare parts, contains a step by step instructions on how to repair car park including the only passenger SUV HS60, 70, 90.

Year / Date: 2012
Version: 2012A
Developer: Volvo Cars
Language: Multilingual

System Requirements: Windows XP Professional SP3, Vista Buisness SP1, Windows 7 Professional, running SQL Server.
Does not work with firewalls and antivirus software.
RAM must be at least 2 GB.
Video resolution of at least 1280 * 800. At least 20G free space IE8
Att du öht kör win7 med bara 1GB minne är för mig obegripligt :shock:
Jag har 2 datorer som kör med 2GB minne och win7, och dom är ju gris sega jämnfört med vad dom är med 4GB. 1GB måste ju vara oanvändbart.
HDD'n lär ju låta som om den är på väg ut ur chassit iaf :lol:

Iaf, läste i någon annan tråd att det bara funkar med 32-bit, så har du 64-bit så funkar det inte.
Jag installerade programvaran på min stationär data och det gick bra på andra gången :D , win 7 pro 32bit 3gb ram.
När jag ska felsöka bilen med dice så har jag en bärbar data men 1 gb ram, så jag tänkte uppgradera ram minnet.
Eller kan man installera bara dicen om man vill bara felsöka bilen?
rodi skrev:Jag installerade programvaran på min stationär data och det gick bra på andra gången :D , win 7 pro 32bit 3gb ram.
När jag ska felsöka bilen med dice så har jag en bärbar data men 1 gb ram, så jag tänkte uppgradera ram minnet.
Eller kan man installera bara dicen om man vill bara felsöka bilen?

Dice kommunicerar med Vida så du behöver Vida på datorn för att kunna använda en Dice.

Hej! Nykomling i forumet här😊 Har en XC90 202[…]

installera dragkrok

Kollade på skroten och det finns två m[…]

Om Din bil halkar till så kommer också[…]

Ja det är inte helt enkelt, för det m&[…]