Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av gjerman
Hejsan! Då gick nybilsgarantin ut för 10 dar sen på min s60 d5 11 å nu verkar ja fått problem. Bilden till kameran fram är svart men bak fungerar de. ngn som har en lösning på problemet? Å det är inge skit på kameran. Tack för svar
av tunnis
Koppla bort batteriet och starta om.
av moffe
Hej, alltså är det så att det blir svart bild ibland eller alltid?
Om det är ibland så finns det Sensus 3.0 för att updatera.
Jag har haft så att ibland är det svart bild med framkameran och ibland med bak.
Efter updateringen så har jag inte fått problemet.
Användarvisningsbild
av gjerman
Hejsan tack båda för svar har testat koppla bort batteriet men blev ingen skillnad. Displayen är alldeles svart men de står kamera fram uppe i displayen.Märkte de igår när ja skulle parkera och sen har ja kollat ett par ggr sen dessmen bara konstantsvart bild:-(.
Användarvisningsbild
av gjerman
hej ringde volvo nu fick tid 2augusti :-( den ja prata med kunde inte svara nå om goodwill bara att felsökning kosta 1500 å sen skulle ja få ett kostnadsförslag.
Användarvisningsbild
av gjerman
haha va fan:-) med lite hjälp av en kollega är de nu fixat måste ha varit klapp i kabeln för efter ha följt och dragit lite i den så funkar de igen:-):-):-):-):-):-)

En liten uppdatering. Slangen bytt och larmet bort[…]

Problemen började när jag låg p&ar[…]

Du har rätt den är inte till choken. Den[…]

Ford hobby husbil chassinummer

Oftast ramben, kolla i hjulhus alternativt i h&oum[…]