Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av bjohansson
Hejsan Har precis köpt mig en Volvo 70 2,4t automat 01 som har gått 17000 mil. Är det ett bra köp? Kan inte så mycket om bilar men allt verkade okej. Någon som vill dela med sig om vad som kan hända när de gått så långt..

Sen undrar jag hur man kan få reda på alla ägare. När man tittar på vägverket så får man bara upp de 3 senaste...

Tack så mycket....
av Frigge
bjohansson skrev:Hejsan Har precis köpt mig en Volvo 70 2,4t automat 01 som har gått 17000 mil. Är det ett bra köp? Kan inte så mycket om bilar men allt verkade okej. Någon som vill dela med sig om vad som kan hända när de gått så långt..

Sen undrar jag hur man kan få reda på alla ägare. När man tittar på vägverket så får man bara upp de 3 senaste...

Tack så mycket....
Kanske är bättre att INTE veta vad som KAN hända :roll:
Är du nöjd med bilen så har du gjort ett bra köp.
av cme
Har en lika dan. Går klockrent men det krävs att man håller efter vissa saker. Framvagn kan ofta behöva en genom gång av länkarmar och leder. Be någon titta över detta noggrant. Boten är enkel och väghållning blir markant bättre.

cme

Hade tillfälle att köra två andra […]

Har du lättmetallfälgar med väldigt[…]

Trodde den hade en Geartronic automat låda[…]

Det är för att ingen använder de[…]