Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Loner
Gillar alla rondeller UTOM dubbelrondellen vid stora kyrkan, där är det alltid total kaos i rusningstider..

/L
av Addekarlsson
Loner skrev:Gillar alla rondeller UTOM dubbelrondellen vid stora kyrkan, där är det alltid total kaos i rusningstider..

/L
Den rondellen är ju hysteriskt rolig att försöka ta sig igenom. :lol:
Måste vara ett av dom sämre påfunden som kommits på, att ha dubbla rondeller så där.... :roll:

Mvh/ Adde
av nofear745
Det som jag tycker är idiotiskt är alla övergångsställen vid rondellerna.
Användarvisningsbild
av Loner
nofear745 skrev:Det som jag tycker är idiotiskt är alla övergångsställen vid rondellerna.
Ja det är oxå ren idioti...

Senkan man fråga sig varför trafikljusen vid gaml teatern stått o blinkat gult i flera veckor...

/L
Användarvisningsbild
av eccy243
Loner skrev: Senkan man fråga sig varför trafikljusen vid gaml teatern stått o blinkat gult i flera veckor...

/L
Det har jag också funderat på... Varje gång jag åker förbi (inte så ofta) tänker jag: Men har de inte fixat de än..?
Användarvisningsbild
av Loner
Eccy: Är du i stan så ofta, trodde du börjat på norrmontage?

/L
Användarvisningsbild
av eccy243
Är inte i stan så ofta på veckorna. Men jag är en mycket flitig besökare på fredag och lördagkvällar (och nätter). Rullar runt hela stan i min ljusbeiga 744 -88.

Bild
Användarvisningsbild
av Mattsvart
eccy243 skrev:Är inte i stan så ofta på veckorna. Men jag är en mycket flitig besökare på fredag och lördagkvällar (och nätter). Rullar runt hela stan i min ljusbeiga 744 -88.

http://web.telia.com/~u64002776/2006-04 ... %20001.jpg
hahahaha såg denna bil igår på raggan :D , du backade in i väggen med dragkrogen..
Satt i den röda epan å pratade med en kompis :P
Skrattade lite åt din antenn, får du in NASA på den eller? :D

Hade bra :D
Användarvisningsbild
av eccy243
Mattsvart skrev:hahahaha såg denna bil igår på raggan :D , du backade in i väggen med dragkrogen..
Satt i den röda epan å pratade med en kompis :P
Skrattade lite åt din antenn, får du in NASA på den eller? :D

Hade bra :D
Hehe, jodå. Det stämmer. Gjorde det helt med flit... Nej då, den e till 27Mhz komradio. Det är rätt dött på den kan jag säga. Jag tar mig inte in i P-huset. Haha.
Användarvisningsbild
av Loner
Faan, jag som hoppats på att det där var nått fel på bilden, du har alltså jätteantennen på..

EPA?? Kul!! Man ser ju dom knappt alls nu för tiden..

/L
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 19

Där är något som är tokeri p[…]

Elpriset

Jag har sett hur mycket abonnemangskostnaden till […]

gummilist