Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

bensinskalle skrev:Ännu bättre :mrgreen:

Vart kan man köpa comviq? Står ju inte ett piss på deras hemsida, bara för hembeställning och de är ju måttligt lockande....
Jag beställde via hemsidan, dagenefter fick jag kortet, GRATIS och hur smidigt som helst :D
Jahopp, testade expert, men de hade tydligen bommat igen......

Testade närliggande elgiganten istället, fick då ett 04611 kort istället för 04411, testade detta och det funkade inte.... Händer inte ett skit när man startat och ska trycka grön lur för att gå vidare till pin-inmatning....

Får försöka något annat expert istället.... Eller får man verkligen rätt kort om man beställer hem?
bensinskalle skrev:Jahopp, testade expert, men de hade tydligen bommat igen......

Testade närliggande elgiganten istället, fick då ett 04611 kort istället för 04411, testade detta och det funkade inte.... Händer inte ett skit när man startat och ska trycka grön lur för att gå vidare till pin-inmatning....

Får försöka något annat expert istället.... Eller får man verkligen rätt kort om man beställer hem?
tråkigt prova att ring till comviq och beställ ett där igenom. jag behövde inte äns slå in pin koden på min men var tvungen att starta bilen för att det skulle fungera redigt.
Mmm ah kanske får testa de...

Ska laborera lite till med de kort jag har...

En sak ja la märke till var att det är annorlunda "kontakt" på simkortet på de jag köpte nu och de gamla som satt i ( ett gammalt comviq gsm kort, har dock inge pin eller något till de... ), men de kanske inte spelar något roll...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Tack för svar, så milen 27000 på[…]

Standard med volvos låskistor. Ja det &[…]

Volvo appen

Jag får trycka väldigt många g&[…]

Jag tror du kan ändra tändiäget p&a[…]