Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tobbev
ericbreiter skrev:Tack för alla svar hittills. Jag kollade, R-Design finns med helläder (grått). Bra.

Hur är det med progressiv servo? Jag har det idag, men är osäker på om det egentligen är så stor skillnad.

Rails eller inte? Vilket är bäst för utseendet? Jag kommer inte packa något på taket.
Progressiv servo var ett av de mest givna valen för mig när jag satt med extrautrustningslistan. Tyckte det var väldigt väldigt stor skillnad faktiskt.

/Tobbe
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Till MY12 kan man välja progressiv servo till V60 R-design också. Det är skönt, men det är inte det första jag skulle kryssa i på R-design om man vill hålla kostnaden nere. Jag har min ställd på den hårdaste inställningen helatiden.

Rails är en smaksak. Jag var först 100% säker att jag skulle ha silver-rails på min vita med tonade rutor. Men sen såg jag en och ändrade mig! Railsen är blanka och allt annat krom på R-design är matt. Plus att det svarta bryter av snyggt på en vit V60 tycker jag.

Ett tillval som jag är väldigt nöjd med är vidvinkelkameran fram. Man kan "se runt hörn" med den. Funkar otroligt bra! :D
Skumt fel b230ft

Funderar på om de ens va toppen som hade g&a[…]

Angående krok, alla bilar har ju en väl[…]

Servostyrning xc-70, 2008

Du behöver skölja systemet i vilket fall[…]

D4 VEA dricker olja

Är det någon här som har tips p&a[…]