Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Biltema är inte skit när man ser på vad man behöver betala, verktyg är dom t.ex. suveräna på. Men det finns saker som är billiga i förhållande till vad man kan få betala för förstklassiga saker men då får man även betala förstklassiga priser. Dom är även bra på att hantera reklamationer, jag har aldrig råkat ut för något tjafs när jag reklamerat utan en felaktig vara har bytts utan snack. En viktig sak är dock som med alla saker att man följer installationsanvisningar för bästa funktion.

Mvh GK
gnestakalle skrev:Biltema är inte skit när man ser på vad man behöver betala, verktyg är dom t.ex. suveräna på. Men det finns saker som är billiga i förhållande till vad man kan få betala för förstklassiga saker men då får man även betala förstklassiga priser. Dom är även bra på att hantera reklamationer, jag har aldrig råkat ut för något tjafs när jag reklamerat utan en felaktig vara har bytts utan snack. En viktig sak är dock som med alla saker att man följer installationsanvisningar för bästa funktion.

Mvh GK

Självklart är inte alla saker från biltema skit.. Detta är nog den första saken som krånglar för mig som kommer där ifrån.. Skall testa reklamera den och få en ny och testa :)
Eftersom det är ett T-kors med så skall det ju med säkerhet användas. Var kopplade du in mätaren och tog du då loss en annan slang för att sätta dit slangen till mätaren? Är det 32240 du köpt? Fanns det inte en instruktion för inkoppling? Hur uppför sig mätaren när du kör med visning av laddtrycket, är den stabilare vid körning. Har du dåliga luft eller vakuumslangar måste dom bytas för bästa funktion. När man monterar ett T-kors får man finna sig i att en slang måste klippas om man inte kan montera på annat fullgott sätt.

Mvh GK

Se min post längre upp, fullt av bilder. Det […]

Drivetrain Issue (V60 2024 T6)

Thanks for the link. To my understanding, I think […]

hjullager eller difflager

har lager ljud vänster fram låter mest […]