Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av GT-mannen
Tolv blivande präster

Tolv blivande präster hade studerat hårt i många år för att bli präster och nu stod de spritt språngande nakna i klosterträdgården inför det slutliga provet.
Framför dem stod en enormt sexig, storbystad, ung modell iförd minimala kläder.
Provet bestod av att den sexiga modellen skulle dansa framför prästkandidaterna som var och en hade en liten klocka fäst med en gummisnodd runt sitt könsorgan.
Hördes klockan hade man sumpat sin chans att bli präst eftersom man då inte var fri från syndiga tankar. Den oemotståndligt vackra modellen började dansa framför den första kandidaten men inte ett ljud hördes.
Hon fortsatte vidare till nästa, men inte ett ljud hördes där heller.
Hon dansade framför hela ledet, ner till näst siste man, utan att få en reaktion.
Men när hon började dansa för den siste prästkandidaten i ledet hördes först en liten ringning som växte och växte, tills klockan slutligen ringde och plingade så mycket att den föll till marken.
Den fruktansvärt generade unge mannen böjde sig snabbt framåt för att plocka upp klockan.
Då började de 11 andras klockor att ringa...

:lol:

/Håkan
av *pettson*
Trött som man är så spånar man på blocket över köpes, ifall man har nåt i boden som är eftertraktat...
Vad kommer upp?
Bildelar/ Biltillbehör/Dalarna..
Fluxkondensator
Köpes av Doc Brown. 29 december 21:08.
Jag börjar bli gammal, så jag vill köpa en fluxkondensator så jag kan resa tillbaks i tiden.
Endast mailsvar.

http://www.blocket.se/dalarna/Fluxkonde ... ?ca=14&w=3

:shock:
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
Saxat ur spalten "Fråga Doktorn"

"Jag är en grabb på 15 år. Varje gång min tjej suger av mej och jag kommer i hennes mun spyr hon, har hon ätstörningar?"

:lol:

//David
av kamilenski
Fy :oops:

;)
Användarvisningsbild
av GT-mannen
Kom att tänka på en sann historia som utspelade sig i en småskola någonstans i Skåne för väldigt många år sedan.

En pojke fick i uppgift att skriva en uppsats om sin katt. Han inledde uppsatsen med följande text:
Vår katt är gravid och har mjuk päls.
När fröken läste det blev hon lite förundrad och sa:
- Kalle, är inte er katt en hankatt?
- Jovisst svarade Kalle, hurså?
- Du har ju skrivit att katten är gravid.
- Oh förlåt fröken, jag glömde visst ringen över a:et. :oops: :lol:

För den som händelsevis inte förstår skånska var katten gråvit.

/Håkan
Användarvisningsbild
av erikn
På en biologilektion höll en professor ett föredrag där han bland annat berättade att manlig säd innehåller mycket glukos. En ung kvinnlig student räckte då upp handen och frågade: ”Om jag uppfattat det rätt så finns det mycket glukos i manlig säd precis som det finns i vanligt socker?” ”Stämmer”, svarade professorn. ”Varför smakar det då inte sött?”, frågade studenten. Efter en stunds total tystnad brast alla åhörare i salen ut i gapskratt. Den stackars studenten blev knallröd i ansiktet när hon insåg vad hon sagt, plockade ihop sina böcker och lämnade salen utan ett ord. När hon var på väg mot föreläsningssalens dörr gav dock professorn ett numera klassiskt svar på hennes fråga: ”Det smakar inte sött eftersom de söta smaklökarna sitter på tungspetsen och inte i halsen”.

Fortsättningshistoria…
Samma professor höll i en biologilaboration som gick ut på att professorn stod vid ett mänskligt skelett och pekade på olika delar. Studenterna skulle då säga de olika delarnas korrekta namn. Efter ett tag så var det den unga kvinnliga studentens tur och hon klarade sig bra ända fram till att professorn pekade på nedre delen av bäckenet. ”Där har väl penisen en gång varit?” sa hon fnittrande. Professorn gav då än en gång ett numera klassiskt svar: ”Det måste bara ha varit vid festliga tillfällen i sådana fall, eftersom det här är skelettet av en kvinna”.
Användarvisningsbild
av igelkottar
En tjej har släpat hem en kille från krogen en sen kväll.
När de kommer innanför dörren föreslår hon att de ger sig på 69 an.
- "Vad i all värden är det frågar killen?.
Hon förklarar:
- "Jag har mitt huvud mellan dina ben, och du har ditt huvud mellan mina."
Så även om han inte riktigt förstår går han med på det.
Efter en stund när de kommit på plats lägger tjejen av en jätteprutt
Vad f-n ...var det för nåt frågar han"?.
- "Åh, ursäkta mig, låt oss försöka igen", svarar hon.
De ligger igen i ställningen och ännu en gång lägger hon av en prutt.
Killen reser sig upp och tar på sig sina kläder.
- "Vart ska du frågar hon"?
Killen svarar:
- "Inbilla dig inte att jag blir kvar och luktar på 67 till"
  • 1
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 199
Volvo som inte startar.

Hej Har en 245 årsmodell 90 som plötsli[…]