Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av StringerBell
Ni som har bilar utan AUX ingång till era bilradios och vill spela musik och annat från era iPhones har en billig lösning, tror jag. (Har inte testat själv).

Jag ser i Kjell & Co:s julkatalog att det finns en FM-sändare till iphone som ser riktigt bra ut (utseendemässigt) och där man sätter in en lämplig FM-frekvens för att sedan ratta in denna frekvens på stereon. Detta är ju inte alls en ny idé men jag tyckte priset 279:- och utseende är en dealbreaker här.

Finns i vitt och svart. http://www.kjell.com/Sok?query=91370
av llesrof
Vad menar du med AUX-ingång? Har du en CD-växlaringång så kopplar du in din iPhone den vägen genom lämpligt interface, till exempel från GROM Audio.
Användarvisningsbild
av StringerBell
llesrof skrev:Vad menar du med AUX-ingång? Har du en CD-växlaringång så kopplar du in din iPhone den vägen genom lämpligt interface, till exempel från GROM Audio.
Jaha. Men jag tipsade alltså dem som inte har vare sig den möjlighet du nämner eller AUX-ingång. Om man har en äldre V50 med någon lägre stereo-variant. Jag har postat i "Allmän bil-diskussion" så det kan gälla för Amazon -67 också.
Välkommen ut i trafiken

Jag har kvar ett nytt expansionskärl, som &[…]

installera dragkrok

ok! Vilka funktioner får man med med volvo o[…]

Min precis nya XC60 -26 Plus med Darkpaket kommer[…]

Halvljus

Halogen eller Xenon?