Kluster skrev:Ok, jag skulle rekommendera i så fall att kontakta Volvos kundtjänst på 020-94 80 80 eller via mail till [email protected] och ange ditt ordernummer, står längst upp på bekräftelsen.
Haha, nä du, den går jag inte på längre! Skulle det vara så skulle jag jaga min säljare ända upp till Treriksröset! :twisted:
Jag har mailat volvocars med ordernr och mitt problem!
"Hej!
Jag har fått orderbekräftelse (123456) från min ÅF 7/9-11 vidare har jag meddelat min e-post till ÅF som skulle knytas ihop med orderbekräftelsen, men jag ser inte i Min Volvo var i leveransstatusen min nya bil befinner sig ser endast data angående min nuvarande bil, hur lång tid tar det innan detta fungerar, det kanske är så illa att jag kommer att få den levererad innan det händer något på denna sida?
MVH/XXX XXXXXX"
Och fick följande svar
"Tack för ditt mail.
Vi kan inte se att någon förare eller email är inlagd på din bil - tyvärr har vi inte tillgång till ÅF's system så vi kan göra detta manuellt.
Med vänliga hälsningar/Best Regards
Christoffer Moen"
Snacka om moment 22 tog kopia på mailet och lämnade den till ÅF igår så nu är bollen deras, snacka om att göra saker o ting komplicerade! (S)