Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
skulle tro det mesta passar . Är det samma motor i båda?. Har 95:an de lägre lysens får du även flytta över den högre plåten under lysena.
Inredning passar perfekt, bromas, drivaxlar osv passar också perfekt. Vet inte vilken del av instrumentbrädan du menar? Men "locket" passar.. Det ända som borde kunna skilja dom åt är Airbag på passagerarsidan, men det passar ändå.. Och har 95.an acc och din bara ac? Så passar inte ac panelen heller.. :)
började under helgen att flytta över inredningen från min 855 1995a men när jag kom till framstolarna blev det stopp!sitter Sips på framstolarna i 95an vågar jag flytta stolarna till min 93a el hur avaktiverar jag sipsen?
amcmannen skrev:började under helgen att flytta över inredningen från min 855 1995a men när jag kom till framstolarna blev det stopp!sitter Sips på framstolarna i 95an vågar jag flytta stolarna till min 93a el hur avaktiverar jag sipsen?
Under den svarta sidoplsten på stolen ska det sitta en säkring som man ska aktivera, plasten ska gå att fälla upp.
jo jag har tagit bort plasten men det finns ingen vanlig säkring utan där skall finnas en plastsäkring som man sätter på själva sips tryckkontakten för att den inte skall aktiveras men det finns ings såna säkringar.Det blir väl till att åka till Brandt och beställa en dylika sån säkring!
Värmare XC60 22-

Man kan ”lindra” det genom att inte g&[…]

Den stora annons-tråden

Har man en gammal SAAB kan man nu köpa knappe[…]

Värme Cirkulation

Prova att varva ur motorn lite mer än vanligt[…]

Återkommande värmeproblem

.. Vad kan "knäcka" motorvär[…]