Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Hej

Tur att folk håller med här :P Ja jag har pratat med min chef å han har sagt att de betalar allt :D MEN vad blir det nästa gång en helt insparkad dörr??? Det är ju tydligt att någon har nåt imot just MIG eftersom att där jag jobbar så har vi vårat huvudkontor med med de stora snubbarna. De rullar i Ferrari porse å sådana bilar med de lämnas orörda :evil:

Har funderat länge nu men nu e det dax att skaffa film övervakning i bilen.
Någon som vet om det finns några spion kameror man kan sätta inne i bilen dolt som kan filma runt om ?
Yes nu kör vi en liten uppdatering då...

Efter incidenten på bilen så måste det ju åtgärdas dock kommer det inte att hinnas med innan jag ska ner till vallakratraffen men men det får vara så :???: Kommer bli sjukt kul att ÄNTLIGEN få träffa lite folk från rullar.

Ja då kör vi en uppdatering nu då?
Har tagit mig friheten att fixa in en plats för datorn för passageraren när det blir långa resor :-)-)
Bild

Sen så slänger jag med en film med nya go pro kameran.

****** NI SOM INTE TYCKER OM ATT MAN KÖR OLAGLIGT SKA INTE SE FILMEN******
Kan väll med säga att där jag körde är det väldigt lite trafik.

Hm går åter i tankarna om att sälja pärlan min :???: Va tror ni jag kan få för henne?

Ni som läst hela min tråd vet vad som e gjort å som e bytt. Kan säga att jag har kvar alla original delarna till bilen med. Plus 2X uppsättningen sommardäck ett på 16T alu å ett på de nya som e på nu och 15t alu med vinterdäck.
Säljer jag henne så åker ALLT med stereon ja rubbet som finns med i den här tråden förutom go pron å datorn min!
Den har nu rullat 19500K blanka papper på besiktningen trots all styling! E ju en 98 med original lack så den e ju dessvärre inte 100% har börjat dyka upp lite rost vid ena bakre hjulhuset å under ena bakre lyktan....

Har väll tängt att sätta ut den för 47-45 e det ett förhögt pris tror ni? skulle jag känna mer på att sälja den original å alla styling grejerna löst?
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 135
740 som krånglar

Om den går korrekt från start (kall) s[…]

Diameter bränsleslang S70

Hej! S70 98’a, 2.5SE. När jag bytte br&[…]

V90 -18 T4 Tickande ljud 1500 rpm