Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gurra82
Ligg på säljaren nu att du skall få den, ser att den står på Liljas i Växjö, Växjös anläggning suger duktigt på att leverera sina nybilar till kunder. Köpt båda mina nya bilar där och de kan stå i veckor helt klara, bara säljaren som skall ta tummen ur och leverera till kund.
av erikx
Jodå jag har talat om för säljaren att bilen står på deras parkering. Vi har kommit överens om leverans i början på vecka 28. Innan dess har jag krävt att få en tid för att kontrollera bilen ordentligt. Mina tre senaste V/XC70 har bland annat haft problem med bakluckan som inte går att stänga annat än med våld vid leverans, eller har de tagit i stötfångaren med repor som följd. Inte kul. Konstigt att ÅF inte kontrollerar och åtgärdar en så enkel sak :o . Vidare vill jag gå igenom så att alla beställda optioner är på plats INNAN jag betalar bilen. När bilen väl är betald, har man som bekant förbrukat det mesta av sina möjlighet att ställa några krav.

Erik X
av erikx
Hämtade bilen idag. Färgen blev ännu bättre när den vita plastfolien togs av. Hoppas att kunna publicera fler bilder inom kort. Bilen har hittils fungerat bra. Lite nya knappar att lära sig ... Det nya Sensus-systemet tar lite tid att hitta alla finesserna i.

Erik X
av Linqid
Färgen gör sig riktigt bra på XC60. Har du någon bild på mittkonsolen med OR-panelerna? Grattis igen!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

IMG_8296.jpeg IMG_8295.jpeg IMG_8294.jpeg

Det skulle jag säga går, även om d[…]

Volvo V70n 2006a gäller det. Märkte att[…]

Varningen om åldrat bränsle kommer n&[…]