Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Heisann
Er det noen av dere som har fått en MY2012 med Sensus/Navi osv som kunne sjekke hvilke versjoner dere har av Software i bilen, MyCar--->System Informasjon
Bluetooth versjon, system software, Map versjon osv...

Min Bil:
Volvo S60 R-Design, PremiumSound med RTI, bilen levert MAi 2011

Bluetooth Version = 5.00.17L
Programvare Versjon = 0930
Kartversjon = V 30.10.51

MVH
Svein-Egil
Senast redigerad av 1 svpett, redigerad totalt 0 gånger.
Hej!

På min XC60 MY12 finns inte valet "Systeminformation", bara "Information" under "Inställningar" och där finns enbart bluetoothversionen.

/ Jacob
jajoxc60 skrev:Hej!

På min XC60 MY12 finns inte valet "Systeminformation", bara "Information" under "Inställningar" och där finns enbart bluetoothversionen.

/ Jacob
Heisann
Har du RTI/Navigasjon ??, mulig man har flere falg under "Informasjon" hvis man har RTI/Navi, jeg kan se Bluetoothversjon, Systemversjon og Mapversjon

MVH
Svein-Egil
Jag har inte RTI, bara 7" PremiumSound-paketet. Säkert därför. Ska kolla min bluetoothversion

/ Jacob
svpett skrev:Heisann
Er det noen av dere som har fått en MY2012 med Sensus/Navi osv som kunne sjekke hvilke versjoner dere har av Software i bilen, MyCar--->System Informasjon

Min Bil:

Kartversjon = V 30.10.51

MVH
Svein-Egil
Hei
Akkurat sett på en utenlandsk nettside at noen der hadde fått oppgradert sin MY2011 med en "Programvare versjon =0993" som hadde rettet noen bugs i Sensus
Er det noen her som har fått den nye versjonen??

MVH
Svein-Egil

Min Bil:

Kartversjon = V 30.10.51

MVH
Svein-Egil
Heisann
Da har jeg fått oppdatert min S60 My2011 Sensus i dag til SW versjon 0995, som er den siste

Etter oppdatering i dag:
Bluetooth Version = 5.00.17Q
Programvare Versjon = 0995
Kartversjon = V 30.10.51

Jeg har da fått MyPoi som valg under innstillinger, jeg har selv også importert fotobokser for Scandinavia via "Import" --->"MyPoi", fikk også lagt inn ikoner/symboler for disse boksene, så nå "plinger" det like før jeg kommer til en fotoboks.

Her må man ha *.BMP i størrelse 22X22 med samme navn som fotoboksvarsel filen

Dette er helt nydelig....:-))

MVH
Svein-Egil
svpett skrev:

Min Bil:

Kartversjon = V 30.10.51

MVH
Svein-Egil
Heisann
Da har jeg fått oppdatert min S60 My2011 Sensus i dag til SW versjon 0995, som er den siste

Etter oppdatering i dag:
Kartversjon = V 30.10.51

Jeg har da fått MyPoi som valg under innstillinger, jeg har selv også importert fotobokser for Scandinavia via "Import" --->"MyPoi", fikk også lagt inn ikoner/symboler for disse boksene, så nå "plinger" det like før jeg kommer til en fotoboks.

MVH
Svein-Egil
Du kunne ikke tenke deg å dele disse filene? :-)
Soft skrev:
svpett skrev:

Min Bil:

Kartversjon = V 30.10.51

MVH
Svein-Egil
Heisann

Etter oppdatering i dag:
Kartversjon = V 30.10.51

MVH
Svein-Egil
Du kunne ikke tenke deg å dele disse filene? :-)

Pm sendt deg..:-))

MVH
Svein-Egil
Min XC70 2012 har mjukvaruversion 0993 för navigatorn. Där kan jag lägga in fartkameror, men den fick inte rätt på importen av en bmp i storlek 22*22. Det står inte att det ska vara det heller, i bruksanvisningen, men det är ju det vanliga, så jag provade med det.
Det kommer in en ikon, men den blir svart, inte som den verkligen ser ut.

Måhända är det sånt som är fixat i 0995.

När du lagt in fartkamerorna, kan du ändra vilket ljud som ska associeras med dem? Oavsett vilket jag väljer, blir det ändå Ljud 1 som blir inlagt, trots att det finns fyra att välja mellan.

Jag får nog attackera Volvo om att jag vill ha en uppdatering. Har inte betalt hela summan än, så det är alltid lättare att förhandla då! :)
apersson850 skrev:Min XC70 2012 har mjukvaruversion 0993 för navigatorn. Där kan jag lägga in fartkameror, men den fick inte rätt på importen av en bmp i storlek 22*22. Det står inte att det ska vara det heller, i bruksanvisningen, men det är ju det vanliga, så jag provade med det.
Det kommer in en ikon, men den blir svart, inte som den verkligen ser ut.

Måhända är det sånt som är fixat i 0995.

När du lagt in fartkamerorna, kan du ändra vilket ljud som ska associeras med dem? Oavsett vilket jag väljer, blir det ändå Ljud 1 som blir inlagt, trots att det finns fyra att välja mellan.

Jag får nog attackera Volvo om att jag vill ha en uppdatering. Har inte betalt hela summan än, så det är alltid lättare att förhandla då! :)
Heisann
Jeg får opp alle Bilder/ikon av alle speedcams, jeg har lagt til ett stnadard fartskilt pr.fartsgrense slik at jeg får opp 40kmt skilt hvis kameraet er i en 40 kmt sone, eller 70 skilt i en 70 sone...osv..:-)

Men når jeg skal velge symbol/Ikon får jeg opp to svarte før de som er predfinert(Gule), da veeger jeg bare det aller øverste av de som er tilgjengelig(sort), og da får jeg dem riktig opp i kartet.

Hos meg er lyd1= "pling-pling", lyd2= en lengre "pling/pling" og lyd3= kamera shutter lyd, lyd4 hopper automatisk til lyd1.

Varsel lydem kommer også opp selv om man hører på musikk via USB, eller har radio display på, så dette er veldig bra.

MVH
Svein-Egil

Hej, jag har köpt en Volvo XC90 D5 från[…]

Volvo V50 "Mr White"

20250516_161716.jpg En liten vår bild p&ar[…]

Är det bara jag som upplever att nya bilar […]

Hur ser omvandlaren ut? Allt som fjädrar det […]