Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

danli skrev:Vilken väntan, min bil har stått klar på fabriksgården i 5 dagar och fortfarande inte lastad på lastbil till återförsäljaren.
och detta vet du hurdå?
XC60D3 skrev:
danli skrev:Vilken väntan, min bil har stått klar på fabriksgården i 5 dagar och fortfarande inte lastad på lastbil till återförsäljaren.
och detta vet du hurdå?
Pratat med leveransteamet hos återförsäljaren är en källa.
Nu står min hos återförsäljarn, får hämta den på tisdag förmidda.
Snart är den långa väntan över! (B)

Vet någon hur det är om man har tagit teknikpaketet om man automatiskt fått med volvo on call då? Ni som har fått My12 alltså?
Tallberg skrev:Nu står min hos återförsäljarn, får hämta den på tisdag förmidda.
Snart är den långa väntan över! (B)

Vet någon hur det är om man har tagit teknikpaketet om man automatiskt fått med volvo on call då? Ni som har fått My12 alltså?
Tyvärr inte fått... Borde man räknat med det? Kul å hämta ut ny kärra :D
Tyvärr är det nog lite önsketänkande att Volvo skulle bjussa på VOC (7500kr per bil) bara för att det ser ut som de måste köpas tillsammans i BDB.

Antagligen är det bara en bugg då jag inte kan tänka mig att man måste köpa VOC för att få köpa den "stora" skärmen i en MY12.
Äntligen har min hoppat från steg 1 till2... prel leverans fortfarande v30, beställd 2/3.
gotfredsen skrev:steg 7 nu :-/]
Min stod i steg sju rätt många dagar... (iaf kändes det så).
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 45
Framvagnsbalk Volvo 240

Upptäckte att framvagnsbalken är trasig,[…]

V90 MY21 Android Auto / Car Play

Nej, jag menar en inställning under Kommunika[…]

Kan inget om D4 men om vevaxelgivaren inte ger pul[…]