Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av vicster
Den vanliga R-design klädseln är i textil/t-tech/läder, alltså en mix av alla tre. Däremot det du sitter på (i mitten utav stolen) är precis som Torslanda säger; tyg. :wink:
av Torslanda
vicster skrev:Den vanliga R-design klädseln är i textil/t-tech/läder, alltså en mix av alla tre. Däremot det du sitter på (i mitten utav stolen) är precis som Torslanda säger; tyg. :wink:
Fan, nu slarvade jag igen. Benämner allt som inte är skinn som tyg. Sorry :|
Användarvisningsbild
av opA
Varför ska du inte kunna välja en R-design bara för en annan har de ?

Välj vad du själv vill ha och bry dig inte om vad någon annan har.. han som har den nu är ju inte ändå den enda som har en !
Och vad gör de egentligen.. ni stöter bara på varann på jobbet men resten av tiden får du njuta av din fina bil ! :D

R-design !
av Raymond
Javisst! Jag bryr meg ikke om en kollega har lik bil som jag, det var mera et "tänka högt" innlegg :-) En summum i Ember Black ser jag for meg kunde varit mycket sobert och snyggt, mens en Rød R-Design blir mer "rå". Men jag ligger ann mot en R-Design, gillar skarpt interiøren! Och att den inte har helskinn er bare positivt tycker jag! Och den ska va rød! Tror jag.... ;-)

Måste bare få provkørd en V60 med Drive motoren, tyvärr är det enda muligheten for meg her i Norge. Alla andra mtorvarianter blir på tok for dyra (for mig).
av mattiasm
Ember black finns inte längre som alternativ att välja. Det var en av färgerna som utgick efter jordbävningen i Japan.[/quote]

Vilket är jäkligt synd! Förstår inte varför Ember Black fortfarande (eller igen?) är valbar till iaf S80?
Användarvisningsbild
av XC60D3
LOTEZ skrev:JAG VILL OCKSÅ HA EN V60 R-DESIGN! :)

Helst en XC60 men kan inte räkna hem den sjukt höga prisskillnaden :(
V60 D3 R-Design : 340.000, ska du ha läder = 350.000
XC60 D3 R-Design : 389.000

39.000 kronor är inte sjukt hög prisskillnad :D

Jag förstår ju att du jämfört med T3:an, som då kostar 293.000 eller 303.000 med läder. Jag tycker V60 är förbaskat dyr för vad man får. Men det är förstås min åsikt. Att det sedan inte ingår skinnklädsel i R-paketet är högst egendomligt, eftersom prispåslaget är 58.000 kronor. Prispåslaget på r-designen på XC60 är 51.000 kr.
av pergrein
Lädret kan man välja till utan extra kostnad på V60 när man har R-Design...

Mvh
Per
av pergrein
Ja, det finns där...

Mvh
Per

Vad är det för bil???

3G släcks

Tackar, jag har samma sim-kort från när[…]

Inkörning av ny V60 T6 2026

Vi bilägare skriver 2025-05-05 följande:[…]

Den grova slangen går ner på någ[…]