- tis 21 jun 2011, 21:36
Stolarna fram i min nya 245'a behöver bytas då det ser ut som någon haft brottningsmatch i dem
(de lutar kraftigt utifrån och in mot mitten så man sitter helt jävla snett).
Letar nu efter ett par nya och undrar då om det är någon skillnad på fästen osv från olika
årsmodeller etc?
Eller går det att ta första bästa stol från 200-serien och sätta i rakt av?
Har ev fått tag på några men de är en bit bort så kollar hellre upp det innan än sitter och åker snett i
10 mil enkel för ingenting..
Och, om det är nån som har koll, de stolarna som sitter i nu har sätesvärme, om de jag letat upp har det eller ej vet jag inte, men förutsätter att det bara är en enkel kontakt att dra ur under nuvarande stolen när man plockar bort den? Så man inte sliter sönder nåt skit.
(de lutar kraftigt utifrån och in mot mitten så man sitter helt jävla snett).
Letar nu efter ett par nya och undrar då om det är någon skillnad på fästen osv från olika
årsmodeller etc?
Eller går det att ta första bästa stol från 200-serien och sätta i rakt av?
Har ev fått tag på några men de är en bit bort så kollar hellre upp det innan än sitter och åker snett i
10 mil enkel för ingenting..
Och, om det är nån som har koll, de stolarna som sitter i nu har sätesvärme, om de jag letat upp har det eller ej vet jag inte, men förutsätter att det bara är en enkel kontakt att dra ur under nuvarande stolen när man plockar bort den? Så man inte sliter sönder nåt skit.