NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ali86
hej! nybliven volvoägare! Vet ni om man kan installera aux kabel till stereon för användning av mp3 spelare? har hört något om att man kan få en kabel i mittfacket. Men är det bara på nyare modeller? tacksam för svar. mvh
Användarvisningsbild
av metal
AUX ingång kom först mig veterligen på MY-07 på S40N/V50/C70N. Och på MY-07 satt uttaget bakom mittkonsolen vid det förvaringsutrymmet som finns där bakom. Det var först från MY-08 som uttagen placerades under mittarmsstödet.
av Stuntman88
metal skrev:AUX ingång kom först mig veterligen på MY-07 på S40N/V50/C70N. Och på MY-07 satt uttaget bakom mittkonsolen vid det förvaringsutrymmet som finns där bakom. Det var först från MY-08 som uttagen placerades under mittarmsstödet.
Går detta att eftermontera på tidigare årsmodeller?
av dieseldyret
http://www.dension.com

trykk deg til gateway500. Krever dog at du har performance eller high perf. stereo, og cd veksler.
av Stuntman88
KenZoo skrev:hur vet man vilken stereo man har?
Står i displayen när du startar stereon, står det inget bara en bild på en bil så har du Performance.. Annars står det High Performance i displayen.... Premium vet jag inte om det står i displayen, men har du det så borde du ha en högtalare på instrumentbrädan i mitten!
av ali86
ringde upplands motor. Om man har enklaste stereon perfomance så går det ej att eftermontera aux i mittarmsstödet( eller baslåda ). Eller han sa att det går säkert på speciella billjud företag men det är ingen billig historia. Har man high perfomance och uppåt ska det dock gå fixa dit en aux kabel. Så ni vet. Det blir o bränna cd skivor ett tag framöver ;)
av dieseldyret
den er ment for Volvo's "gamle" stereos. HU-serien. Denne sitter ikke i S40N/V50/C30.
Likheten er dog at man faktisk MÅ ha en cd-vekslerkontakt ledig for at den skal virke.

Ett alternativ till att gissa kan ju vara att bes&[…]

installera dragkrok

Om jag hade velat byta på min 2012:a, som al[…]

Kan inte låsa upp dragkroken

Oookeeeeej!! Här har vi en för historieb[…]

Missljud! Volvo xc90 2020 b5

Brukar vara något lager när det är[…]