- ons 30 mar 2011, 21:01
Köpte en 740 90:a förra veckan som jag ska ha som andrabil då jag tröttnat på små jävla skitbilar som går sönder stup i ett.
Hur som helst så skulle jag vilja ha dimljus på den och dimljusen ser ju lite annorlunda ut jämfört med äldre 740. Jag har hittat ett par begagnade som jag funderat lite på men det jag undrar över är hur fäster man dem?
Jag kollade på stötfångaren på hittade 2 pluggar på varje sida i stötfångaren, antar att de ska skruvas i de hålen?
På de dimljusen jag hittat är ena övre fästet av, spelar det nån roll eller kan man få dit det ändå?
Han som har dem sa att de skulle skruvas både över och under, stämmer de?
Tacksam för svar :)
Men det brukar ju inte vara några problem på detta kanon bra forumet
Hur som helst så skulle jag vilja ha dimljus på den och dimljusen ser ju lite annorlunda ut jämfört med äldre 740. Jag har hittat ett par begagnade som jag funderat lite på men det jag undrar över är hur fäster man dem?
Jag kollade på stötfångaren på hittade 2 pluggar på varje sida i stötfångaren, antar att de ska skruvas i de hålen?
På de dimljusen jag hittat är ena övre fästet av, spelar det nån roll eller kan man få dit det ändå?
Han som har dem sa att de skulle skruvas både över och under, stämmer de?
Tacksam för svar :)
Men det brukar ju inte vara några problem på detta kanon bra forumet
Volvo V70 D4 Vea Sport Aut 2015
Besök gärna V70IIOWNERS på facebook och instagram för alla som åker V70/XC70II 2008-2016
Besök gärna V70IIOWNERS på facebook och instagram för alla som åker V70/XC70II 2008-2016
- By PGV70