- lör 08 jul 2006, 10:28
Vad menar du med att du tycker att det är för långa leveranstider bara för att det är en Volvo???
Alla bilar har en leverans tid normalt som är ca 6-8v och vissa modeller ännu längre.
Tror du att Saab har en veckas lev tid el?
Du återkommer med ditt tjat om lång lev tid i varje inlägg.
Som jag skrev tidigare så är du inte direkt den enda som beställt ny bil.
nej jensen verkar men mig...
men jensen kanske tycker det e ok med 4 månaders leverans tid av en vanlig volvo,,
eller så tror han kanske att hans kära volvo e ett handbyggtspecial fordon som tillverkas i en extremt liten skala av 300 anställda i en fabrik i italien,
jag tycker inte skälig leveranstid ska vara 4 månader utav en bil som massproduceras o har funnits i volvos bilprogramm i 3 år..
men att du kanske skulle tycka att det e lugnt med den lev tiden får stå för dig,,
hade inte volvo stått för en gratis lånebil fram tills det att min leveras så hade inte jag genomfört min beställning.
jag skyller inte detta på min säljare eller personalen hos den åf jag beställt bilen av men någonstans i ledet är det allvarliga problem då det ska ta 4 månader,,
hade jag blevit informerad utav detta hade jag någ valt ett annat märke som både kan leverara en bil o ta emot en beställning av den,,
Jag kan ju lugnt säga att jag inte e den enda som drabbats av dessa förseningar o blevit väldigt irriterade över dessa leveranstider,,
6-8 veckor som jensen skriver e normalt... Men jag e uppe i 16 veckor o fortfaranade ingen bil..
men det kanske du Jensen också tycker e normalt,,
Jag trodde detta var ett forum där en kunde ventilera sina åsikter o upplevelser vad det gällde volvo..
m.v.h mojja
gillar inte staten.
Har ägt i s40n 2.0d 07a återköpt av volvo, V50 D5 summum
Väntar på xc60 r-design awd automat tekninkpakt rti,herrgårdspkt,barnsäkerhetspkt,delbart drag,metalic + en hel del annan lull lul