Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Det skumma e att där jag står det bland annat 2 st BMW cabs å andra riktigt snygga bilar men det e bara min bil som råkar ut för konstigheterna. Det enu mera skumma är att jag bor i ett område där det till 90% är pensionärer som lever :roll: De löper amok :lol: :shock:
inte trevligt alls! om det nu är något vasst som åstakommit det (nyckel osv) så är nog en riktigt rubbing med flera lager polish+vax enda utvägen för ett hållbart resultat..
Om man ska sabotera, så måste ju som du säger en BMW cab vara ett attraktivare alternativ än en s40... konstiga typer hörru! =P
Jag tror inte dom inser hur totalt urbota jävla duma dom är eller så kanske dom som kör BMW eller dom andra finbilarna ogillar att ha en "Svenssonkärra" där.
Utnyttja situationen då? Gå till kommunen och säg att detta skall fixas eller så tar ni lagen i egna händer . För jag antar att de inte skoter i de.. Eller så ger du BMW killarna att strypa snorungarna ifall de ser dem :p nej men tycker inte flytt är lägligt... Du har ju faktiskt ute gjort nått åt de väl? Ryt till ordentligt mot markägarna.. Rätta mig om jag har fel om du faktiskt har gjort nått! :$

Btw iphone + toa = sant <3

/stagesix
:D Har köpt mig ett stort fint slagträ :)

stagesix

Jo klart man gjort något Har varit ute med lappar runt om till folk å uppmanat att hålla utkik å sedan satt en lapp på parkeringen att ALLT polisanmäls men det bryr de sig tydligen inte om
  • 1
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 135
Xc60 Polestar vinterdäck?

Hej. Har en xc60 Polestar 2023 med sommardä[…]

Gasspjäll- justering.

Tack för svar! Anledning till frågan […]

740 som krånglar