- fre 12 nov 2010, 18:28
Jo, hör knappt någonting nu :D Iaf baktill ^^
Hur blev resultatet då? Nu när jag svarat så sent xP
Bilder? :)
garaget låter varmt, vi män kör i minusgrader och 3 par raggsockor på oss!! :D
/stagesix
Ticken skrev:Vilket jobb! Kanonbra!Tackartackar! :)
/Ticken
crumpets skrev:Riktigt bra! Om man ändå hade orken att göra det samma... Herregud vad jag hatar vindbrus.Tackar! :) Jo det tog en helv*tens tid att dämpa. Speciellt när jag valde att dämpa ALLT :D
Jo, hör knappt någonting nu :D Iaf baktill ^^
Fellow skrev:Sitter det dock bara i främre passagerardörr denna matta, http://www.blekingebilradio.se/product. ... ory_id=225Såpass.. jo måste lägga en till beställning på mattor :D Kan låta sjukt att lägga massa pengar på det, men det är fan skoj att hålla på, dock inte i kylan, men i allmänhet :D Blir roligt sen när resultatet blir så märkvärt mycket bättre :)
Gick åt lite mindre än 2 mattor för att fylla den yttre dörrplåten ovanpå silent coaten.
Fick bättre basåtergivning och tycker det låter bra mycket mindre utifrån på denna dörrsidan.
Imorgon om jag har tid och ork ska jag fixa förardörren och passagerardörrarna dan därpå.
Hur blev resultatet då? Nu när jag svarat så sent xP
Bilder? :)
Staffan73 skrev:Blir ju fint det där men jag är inte avundsjuk. Har bott ett par år i garaget för några pokaler och lite ära. På den tiden var det noisekiller i hela bilen som gällde. Inte särskilt effektivt men det var ju dyrt så då måste man ju ha det (S)haha, okej.. Är hyffsat ny eller ja, iaf på dämp delen så har inte riktigt koll på noisekiller mattorna :D men fan va härligt att du suttit där själv då :)
Ser iallfall fram emot att se det färdiga resultatet. Det är nästan så man blir lite nostalgisk :D
garaget låter varmt, vi män kör i minusgrader och 3 par raggsockor på oss!! :D
/stagesix