Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av StringerBell
Som tur var kunde jag och frun låta bilen stå i går när det var som värst i Göteborg. Jag vill nämligen inte sätta på vinterdäcken än eftersom de är på sista säsongen och jag vill spara så mycket mönster som möjligt till de egentliga vintermånaderna januari och februari. Jag väntar med att byta tills det kommer snö som lägger sig eller att det pendlar över nollan mer permanent. Vi kör 99% på väl trafikerade asfaltsvägar och motorvägar.
Användarvisningsbild
av Ticken
Jag med... :wink:

/Ticken
av Cicaro
Snö har det varit lugnt med sen i början av veckan nu här i sthlm. Däremot så var det kallt och regnade underkylt vilket märktes i torsdag när jag var i lund över dagen, flyget hem var försenat pga is på vingarna och när jag väl kom till bromma var det skridskobana hela vägen genom hem.

Tack och lov hade jag dubbat på :)

Skulle faktiskt hellre få ordentligt med snö än det här underkylda regnet....

Edit: Det där lät riktigt trevligt, nästan så man skulle ta sig en tur förbi insjön och hoppas på att bli bjuden på kaffe ;)
Användarvisningsbild
av bjompa
Men nu börjar snöhelvetesäcklet att försvinna :D
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Herreguuuud vad ni gnäller :wink: Har kommit ett par decimeter snö de senaste dagarna, (o?)vädret söderifrån?
Snöröken är väl ett minus, men annars har jag inget att klaga på :P

/Kalle
av volvo944gl
jag tyckte det var skit kul att snön kom hit till oss! =)
synd att den försvann så snabbt bara!!
men jag fattar inte varför alla blir så jävla förvånade varje år när snön kommer! det är sverige vi bor i. det kommer varje år! och kan inte fatta varför aftonbladet skrev dagen efter den så kallade "stormen" att detta var det värsta på 15 år ?:-/ ?:-/ ?:-/
förra vintern var fan så mycket värre... och för 15 årsen så kom det 1½ meter på några få timmar!
av Cicaro
Låt det snöa, det blir bara trevligare och ljusare ute... Samt lugnare, massa fartdårar hamnar i diket och det tar en vecka innan de får tillbaka bilarna... :lol:
Användarvisningsbild
av bjompa
Ja är inte förvånad över att snön kommer, man får väl hata skiten iaf.
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 190

Aha, då måste man alltså ta l&ou[…]

Är väl dags att byta oavsett på en[…]

Snyggt! Stilren interiör även om ratten[…]

DennisCA's Volvo 850 -97

Ja alltså jag köpte min första Vol[…]