Om man ser till mej själv, ja då har jag nog blivit mer och mer ödmjuk ju längre som jag har varit med på forumet och jag va rätt uppkäftig i början också, som alla gamlingar här vet. Jag tror att det beror delvis på att man accepterar alla andra medlemmar här och inser vilken hjälp man har här och som man alltid får här om man bara försöker skälv att hjälpa till. Stämmer inte dom tips man får hur man ska lösa sitt problem så kan man ju alltid utesluta dom felen.
Jag tror inte att dom som hänger här som mest och som varit med ett tag hänger upp sej på att några "råkar i luven på varandra" :-(O)
Ja klart vi tycker det blir surt ibland och då säger vi oftast till :-(O)
Men att det skulle råda dålig stämning här ?:-/ NEJ ?:-/ 99,99% av dom som hänger här är helt OK, att sen en del av oss "Gamlingar" som hängt ett tag kan ge varandra lite gliringar ibland :mrgreen: Ja det fattar nog bara vi

-) Ja jag skulle kunna ge massor av exempel, men det gör jag inte, utan det får vara våran lilla hemlighet och som du kanske kommer att förstå en vacker dag :-O)
Så häng kvar här några år så ska du också inse vad som händer och vilken HJÄLP DU kan få

-)
Så VÄLKOMMEN till det BÄSTA Volvoforumet som finns i Sverige

-) Och säkert också i världen :lol: