- tis 25 maj 2010, 17:26
#412417
Hej Pilis!
Här kommer jämförelserna du efterfrågade:
BMW320d (177hk, 350Nm) vs BMW325d(197hk, 400Nm) vs 530d (235hk, 500Nm) vs 535d (286hk, 580Nm)

BMW 530d (235hk, 500Nm) vs BMW X5 3,0i (272hk, 320Nm). 530i gissar jag är identisk med X5 3,0i. Verkar vara identisk prestanda iaf.

BMW 530d (235hk, 500Nm) vs Saab 9-3 2,8 Turbo (256hk, 350Nm) vs Saab 9-5 2,3T (260hk, 350Nm)

Här kommer jämförelserna du efterfrågade:
BMW320d (177hk, 350Nm) vs BMW325d(197hk, 400Nm) vs 530d (235hk, 500Nm) vs 535d (286hk, 580Nm)

BMW 530d (235hk, 500Nm) vs BMW X5 3,0i (272hk, 320Nm). 530i gissar jag är identisk med X5 3,0i. Verkar vara identisk prestanda iaf.

BMW 530d (235hk, 500Nm) vs Saab 9-3 2,8 Turbo (256hk, 350Nm) vs Saab 9-5 2,3T (260hk, 350Nm)

Senast redigerad av 1 Racetwin2, redigerad totalt 0 gånger.
http://www.garaget.org/Racetwin2
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson