Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Japp Jag gillar den skarpt, då jag helt saknade den på förra bilen :( RIP NUF287 VIF

Får ta och uppdatera profilbilden.
Hmm ja då ser bilen lite udda ut igen då, hmm förbannade spikar. Fick en spik i vänster fram den satt i 2 dagar sen flög den med platt hjul som följd. Nu sitter det 2 plåtfälg fram o 2 alu bak tur det e 14" båda två.
Hmm nu har jag börjat felsöka ett lite irreterade problem jag har, nämligen att spolarvätskan försvinner utan att jag ens spolar 20 sekunder, Har plockat itu hela tanken och kollat den men verkar inte som om det är något i tanken som läcker utan det e någon annan stans. får fortsätta söka fel.
Men e det någon som kan komma på vart det kan vara?

Kan tillägga att jag har blött golv på förarplats kan felet ovan ge detta resultat?
Jaha då har man fixat färsk slang till vindrutespolningen, det behövdes nog då den på sina ställen va fuktig.
jo, det har varit ett helvete att hålla på att dra ner spaken i fjädrande läge för att släppa, så mycket bättre med fungerande intervallsläge :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Tips! Har gjort likadant på min när det[…]

840 kPa motsvarar 8,4 Bar vilket är alldeles […]

Hade varierande tomgång i min 99a 2,5t F&oum[…]

Hej! Ja deras universal damask var för kort […]