Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Nu har tömning av Gonnell börjat :(
Hon har varit en kul bil att äga men även haft mina små oros stunder då det har varit lite konstiga saker med henne.

Ska ha den Avgas och lite annat sedan åker hon på sista vilan, får en annan bil genom kusinen som e i bättre skick.

Jag kommer meddela när bilen har gått ur tiden då jag fortfarande vill hålla tråden öppen ett tag.
Hon heter Gonnell notera dubbla N och L :)

Totalt ca 35k, i min ägo gick hon ca 2,5 k varav ca 500 med kalle kajko koppling :)

Funderar faktiskt på att ta hand om mätarhuset :) ha det lite som ett minne och sen bra att ha reserv :)

Ska i vart fall ta en av plåtarna och Lägga undan :)

Det blir Garanterat en VOLVO :D närmare bestämt en Volvo 740 GL 88 :) med lite mer lyx än denna :) C-Lås ex vis :)
Mer kommer när jag fått hem den bilen och gonnell donerat vissa delar till den.
jo säger samma sak men e det toppen så måste jag få ut bilen till kusinen och det går lös på 1700 och sen delar och annat det landar i slutänden på närmare 7000, då är det billigare att skaffa en kollad bil för mellan 1000-5000 :-
hepp nu händer det lite annat helt plötsligt trodde det va toppen som va gone men har varit ute och kunde dra bort gamla kamremmen utan större möda. testade sedan att vrida axeln den va lite seg men snurrade.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sina […]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]

Potentiellt bromsproblem