Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Inte det minsta förvånad

Samma kategori som fickparkerar medelst bumpning dvs stannar inte förens det tar stopp eller smäller upp dörren i bilen bredvid utan att ens titta om det blev ett märke.
Förvånad NEJ konfunderad JA.
Hur sjutton kan man missa att man kör på någe liknande?
llesrof skrev:Faktum är att jag lyckats köra över en död älg. :mrgreen:
Och det märket du inte förrens du kom hem och parkerade på garageuppfarten 6 mil senare att det satt fast en älg under din bil :mrgreen:
VolvoB20 skrev:
llesrof skrev:Faktum är att jag lyckats köra över en död älg. :mrgreen:
Och det märket du inte förrens du kom hem och parkerade på garageuppfarten 6 mil senare att det satt fast en älg under din bil :mrgreen:
Näe, men jag hade några små köttslamsor och hår på bilen. En husbil hade klippt älgen strax innan. Det var mörkt, blött och jag fick möte. Jag körde som i ett svart hål och hade det mesta av uppmärksamheten på den den husbil som stod på en parkeringsficka med varningsblinkers på. Jag saktade in och då dunkade det till i bilen. Det var först två dagar senare när jag läste om olyckan jag förstod att jag måste kört över benen på älgen. Den låg kvar vid vägkanten och man hade liten chans att se den.
Elpriset

Fast avgift för villa upp tll 63A hos oss (G&[…]

Volvo V50 "Mr White"

Ja med den adra knoppen så, ja :)

På kylvätsketermometern ser man inte ba[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Om du tror att del är spridar fel, prova d&ar[…]