- tor 07 jan 2010, 15:39
Vad kostar en V50 T5 awd nu förtiden? Får man mycket rabatt med tanke på att det nästan inte säljs några alls?
Moderator: Moderatorer
poseidon skrev:Som förälder så är man givetvis bekymmrad över detta!Arbetaren skrev:Skall själv bli pappa å undrar om det verkligen är säkert med att bara stänga av med nyckeln`?poseidon skrev:Glöm inte avstängning av krockkudde.Håller verkligen med...är glad att vi tog det på vår bil vid beställning. Används nu när den "lilla" åker fram. Lär ju vara dyrare att fixa i efterhand samt är ett plus vid försäljning/inbyte.
Arbetaren skrev:Det går inte att lägga till i efterhand. Du kan dock lämna in bilen till en Volvoverkstad så stänger de av den. Det kostar endast 10 000... (eftersom de måste byta säkerhetsbälte och lite annat smått och gott). Jag fattar inte att det inte är standard med avstängning, det är ju pinsamt av Volvo.poseidon skrev:Glöm inte avstängning av krockkudde.Håller verkligen med...är glad att vi tog det på vår bil vid beställning. Används nu när den "lilla" åker fram. Lär ju vara dyrare att fixa i efterhand samt är ett plus vid försäljning/inbyte.
Chrille11 skrev:Hej.Grattis till en kanonbil :D
Jag beställde min den 22 dec.
Volvo V50 T5 AWD Momentum manuell 12% rabatt
option: Alufälg Zaurak 17 12%
High Performance ljudanl 12%
Nyckelavst kr-kudde 12%
Tillbehör: Dragkrok 15%
Takspoiler 15%
motorvärmare 15%
Stänkskydd fram o bak 15%
Vinterdäck på alufälg 20%
Xenonuppgradering 15%