...

Moderator: Moderatorer

Höll på att sluta illa då det kom en trottoarkant som han skulle upp för. Han var vit i ansiktet dagen efter. :)
Folk som inte släcker helljuset i tid är så jäkla jobbigt.. Och även de som inte vet vad man har blinkers till.. Och gamla gubbar som kör 10-20 km/h saktigare än vad begränsningen är..
Alla privatbilister som inte förstår att det fungerar lite annorlunda med ett 60+ tonsekipage. Tänk efter före och underlätta gärna för oss yrkesförare med att tydligt visa era avsikter i trafiken!

//David
Användarvisningsbild
av Nexus
idag låg jag bakom en äldre tant som körde 30 km på 50 sträcka sen när hon kom till stoppteknet så åkte hon bara rakt ut.Snacka om koll på läget :-O)
av Willis
Yrkesförare stör jag mig mest på faktiskt. Dem har en jädra tendens att försöka visa vem som är störst. I Göteborg bränner dem på i nära 100 på 70 sträckor och slickar röv rent bokstavligt...

Jag säger inte att det gäller alla, men minst 95%.

Och flertalet av dem ska vara yrkesförare?! Ha!
av Pzycic
Folk som inte använder blinkers och folk som envisas att ligga i vänsterfilen.

Jag brukar säga till min mamma som är grymt dålig på att använda blinkers:"Du behöver inte springa på gym och träna, du e ändå för fet för att flytta fingret och blinka" :roll: Vi e ganska råa mot varandra i min familj.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 552

Jag har hört det går att ta bort den fu[…]

230fk går snålt

Vad styr uppfetningen av blandningen då vid […]

Slänger in en fråga och hoppas att de[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas