Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Tomas: Du har fel på bilen men inte nämner du det i garaget-tråden :( Du måste informera oss också som inte hänger på S/V40 delen av forumet :wink:

cybermunk: Kan fungera på sommaren när det är uppehåll :-)-)
Användarvisningsbild
av Tomas88
Kalle har rätt. Minst en gång i veckan bör den tvättas.
Ja jag ber om ursäkt. Ska tänka på att hålla er bättre uppdaterade. :wink:
Användarvisningsbild
av bjompa
~Kalle~ skrev:(N) Tomas, bilen ska tvättas minst 1 gång/vecka :roll: :wink: :wink: ;-//
När tycker du rosten ska få en chans å föröka sej då?
Användarvisningsbild
av Tomas88
Blir så jäkla irriterad.
När jag skulle in till stan i morse så vid ett möte smäller det till utav helvete i rutan. Jaha skit med, då får man väl laga stenskott i rutan då tänker jag. När jag kommer fram undersöker jag rutan och märker att det inte var så farligt. "Bara" blivit ett märke nere till höger.
Men senare när det ljusnat upptäcker jag att den där stenen har även gjort ett fett märke i min nylackade huv :(
Har blivit en grov repa som går ner ända till grundfärgen. Fasen vad sur man blir. Och för några dagar sedan så repade katten sidoskärmen eftersom han tydligen ville sova på mitt biltak.
Användarvisningsbild
av Nexus
avliva katten!!!!! bilen är helig, skulle en katt sitta på min bil så får han ta konsekvenserna :twisted:
trist med stenskott men tyvärr så lär det bli flera,går ju knappast undvika :(
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
:-(O) Jäklar vad jobbigt och tråkigt! Hur ska du göra nu, blir det att köpa lackstift? :cry:
Användarvisningsbild
av Severin
Grammse skrev:avliva katten!!!!! bilen är helig, skulle en katt sitta på min bil så får han ta konsekvenserna :twisted:
Japp så är det, skulle vilja sitta här med luftgevär och skjuta allt som är på eller för nära min bil :lol:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Vet inte hur jag skall göra. Mina lagningar med lackstift tidigare har ju inte blivit särskilt fina.
Bilen ska ju in till lackfirman igen och få tröskellådan fixad (de där bubblorna i klarlacken) så kanske ber han fixa det om det inte är för dyrt.
  • 1
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 137
Byta bromsok bak v50 d3 2012

ha inte handbromsen åtdragen, och peta loss […]

Vi har 100 mil enkel väg till vår somm[…]

Vilken bränslebox passar?

Hej har en 740 turbo 1990 med AC Sitter en box i […]