Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Nu ska ni få se lite bilder då. :)

Bild Bild Bild

Sen en liten bakluckebild åt Kalle. Det är ju ingen laståsna precis men jag tycker man får mycket utrymme om man fäller sätena (som för övrigt är väldigt smidigt).

Bild

Sen blev det en liten glasrutebehandling också. Är kanske inget som direkt syns på bild men men... det blir en bild än då :)

Bild
Användarvisningsbild
av Tomas88
Det är ett medel som skall göra att man slipper använda torkarna.
Nu funkar det ju ändå inte riktigt så bra men det fastnar inte skit lika lätt och sikten blir därmed bättre.
Men kör man över 80 när det är nybehandlat så kan man nästan skippa torkarna.
Medlet jag använder heter nåt i stil med "Clear vue" tror jag. Turtle är det i alla fall som tillverkar det. Men det finns många olika märken.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Blänkande ren bil som vanligt!

Lite smalt bagageutrymme, men man kan väl inte förvänta sig att det ska vara så stort heller :wink:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Nej, har tyvärr inte blivit så mycket tid över.
I helgen bytte jag dessutom kylarvätska och bromsvätska på morsans Yaris.
Användarvisningsbild
av Nexus
snart kan du tittulera dig som toyota meck då Tomas.
Behöver du tips och råd så står jag gärna till förfogande.har ni bytt kupefilter? det sitter bakom handskfacket.Bara vika ner facket förbi plast stopparna så sitter det rakt in där bakom.Tunt litet filter som ser rentav fjantigt ut :lol:
  • 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 137

Jag tänkte byta ut tänddelar på mi[…]

Det blev en snabb vända i tvätthallen. B[…]

Här är, långt om länge, bilde[…]

Fälgarna skiljer inte mer än att de hamn[…]