wendtan skrev:Mycket märkligt måste jag säga. Det kanske beror på en hårvaruförändring i ipod modulen då? Min installation är som sagt väldigt färsk. Det känns inte särsklit sannolikt dock med just en hårdvaruförändring. Jag skall forska i saken, får ta o maila teknisk support som hjälpt mig förrut med lite djupare frågor. Att fråga återförsäljaren är ungefär lika givande som att fråga mamma...
Tycker också det låter märkligt. Mitt Ipod/USB-interface installerades av ÅF (Bilia Segeltorp) oktober 2007. Menar du att det kommit en ny modul efter detta - och att denna i så fall klarar av att bläddra mellan artist/album med tuningratten?
När det gäller mjukvaran så hade det enligt volvo (för ca ett år sedan) inte kommit någon ny uppdatering - och ska jag tolka Dobys besök idag så har den ännu inte kommit. Förmodligen är detta inget Volvo prioriterar i dessa dagar men om fler tycker att systemet (med bläddringsfunktionen) inte är tillfredställande måste vi ju påtala detta. Ju fler som hörs desto bättre effekt. Det är väl knappast bara jag och Doby som stör sig på detta. Med dagens smidiga och intuitiva menyer i olika teknikvaror borde även Volvo ha en lösning på detta problem.
wendtan: får du fram info av teknisk support så skulle jag bli jätteglad om du kunde meddela mig eller slänga ut det på forumet. Har själv mailat men ej fått svar, talat med ÅF, samt verkstadstekniker...
Ha nu en trevlig helg
John