Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av kez_style
LOTEZ skrev:Inget stort fan av helläder faktiskt. Men tanken slog mig nu att kanske ta glaslucka istället!?!? Det saknar jag från S60n.

Herrgårdspaketet är lite väl dyrt för för lite krafs.. Tanken slog mig nu att jag aldrig använde elluckan eller 12v i bak anyways..

Vad kan man tänkas få betala för solfilm hos glasmästare för kombidel+bakdörrarna?

Eluppvärmda spolarmunstycken är rena rama skömtet också för den delen....
Soltak är något jag ångrar att jag inte valde... MEN man får inte mycket för det när man ska sälja bilen. Satsa på soltak om du tänker behålla bilen länge tycker jag!
av Arese
Niclas skrev:Ska han ha skinn kan han väll lika väll lägga till summum?
Exakt, är det något som är prisvärt så är det Summum !

Mvh
Arese
av LOTEZ
Njae, skinn är inte min grej alltså...

Nåt som är gött med summum är ju elstolen. men den är helt onödig för min de ändå..

Och railsen tycker jag är snyggt med silver. Dom ska jag lacka i efterhand då grannen har en firma :)
av jhenrikj
LOTEZ skrev:Njae, skinn är inte min grej alltså...

Nåt som är gött med summum är ju elstolen. men den är helt onödig för min de ändå..

Och railsen tycker jag är snyggt med silver. Dom ska jag lacka i efterhand då grannen har en firma :)
Det skönaste med elstolen är ju nyckelminnet, direkt när jag öppnar dörren ställer stolen och speglarna om sig till mina inställningar (sambon har bilen allt som oftast).
av Nimbus19
Angående railsen.

Jag valde bort railsen och bilen ser mycket lägre och smäckrare ut.
Kan starkt rekommendera detta
Det finns takräck för V70II utan rails på Bilia, så inga problem där.
av LOTEZ
Nimbus19 skrev:Angående railsen.

Jag valde bort railsen och bilen ser mycket lägre och smäckrare ut.
Kan starkt rekommendera detta
Det finns takräck för V70II utan rails på Bilia, så inga problem där.

Men det är ju railsen som göra hela bilen till en kombi, utan = likbil :-)
av Amli
jhenrikj skrev:

Det skönaste med elstolen är ju nyckelminnet, direkt när jag öppnar dörren ställer stolen och speglarna om sig till mina inställningar (sambon har bilen allt som oftast).
Håller med till 100%. Jag kan dock störa mig på att det inte går att sänka elstolen så mycket som jag skulle önska.
av jhenrikj
Amli skrev:
jhenrikj skrev:

Håller med till 100%. Jag kan dock störa mig på att det inte går att sänka elstolen så mycket som jag skulle önska.
Då får du skylla på dina föräldrar som inte gav rätt DNA för att du skulle passa i stolen, det är ju inte Volvos fel ;=)
Laddbox

Jag köpte en begagnad Cetek Njord, hade redan[…]

"T.ex får du inte kallstarta motorn p&a[…]

XC70 2016

Bilen var här hemma idag. Den gick tillbaka t[…]

Om det är Polestar optimering så ers&a[…]