Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

~Kalle~ skrev:Alltså, jag måste hålla med Grammse att "hans" älg är den bättre sett till hornen :-DD :wink:
Möjligt, men i övrigt rätt B.

Tomas, va är de för träslag du har i dörrinläggen?
Är de plastgran? :lol:
Grammse skrev:äh grabbarna i 40 serien kan använda sin sk älg ....
Snyggt tomas med träinlägg i dörrarna. skulle sitta fint med lite trä på stereopanelen oxå 8)
kromade ringar till instrumentet hade inte varit fel heller :-)-)
Jag har trä vid min stereo pamel^^
~Kalle~ skrev:Sportratt nästa Tomas! 8)
Mja. Jag är ganska nöjd med min ratt. :)
Grammse skrev:äh grabbarna i 40 serien kan använda sin sk älg ....
Snyggt tomas med träinlägg i dörrarna. skulle sitta fint med lite trä på stereopanelen oxå 8)
kromade ringar till instrumentet hade inte varit fel heller :-)-)
Kromade ringar skulle va fint ja. Men tycker det är lite väl dyra. Kom visserligen inte ihåg vad de kostade men vet att de var dyra. :|
bjompa skrev: Tomas, va är de för träslag du har i dörrinläggen?
Är de plastgran? :lol:
Ha ha. :D Helt riktigt.
När vi ändå diskuterar ratt! Varför inte sätta in sånna där knappar som styr stereon?
Kan tyckas onödigt men det är riktigt riktigt bra!
Har för mig att Lole gjorde de på sin S80 och att det inte var så dyrt heller. Dock fick han inte göra det själv då det finns risk att man löser ut krockkudden om han drog fel sladd!
TheBree: Kan vara så att det inte finns möjlighet att göra det på den modellen Tomas har, jag ser ingen plats över på ratten där man skulle kunna stoppa dit (original) och har sökt på blocket men det finns ingen med rattknappar.

/Kalle
Ja det kunde visst va trevligt, men det är nog inte bara att sätta dit. Ska ju dras en del el också.
Men vet du vad det kostade när han satte dit det i sin S80?

Men som Kalle är inne på så kan det ju kanske vara så att det inte ens går. Har aldrig sett någon S40 med rattknappar.
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 137
Framvagnsbalk Volvo 240

Upptäckte att framvagnsbalken är trasig[…]

Jag blev insåld på Tershine så j[…]

@batmac , Inte illa alls och den ser ju bra ut- M[…]

V90 Meka själv