- mån 18 maj 2009, 14:28
Men tack för tipset!
Bosa skrev:Vilket klipp:D då ska jag genast ut å leta:) är det någon skillnat på deras artikelnummer när det är par? tänkte så jag slipper leta i v70 s60 osv..Wiberg skrev: så nästa fråga är: går det att bara sätta in 2 st 100w högtalare bak i dörrarna utan större åverkan eller måste jag ha addapter m.m.?Jag köpte premiumhögtalarna till bakdörrarna från JB och om man köpte dem styckevis så kostade de mycket riktigt 600/st, när jag köpte hade de dem även som ett par och gick då på 650:- för ett par. Så om du avvaktar lite och kikar på bildelsbasen så kanske det dyker upp ett par istället för en och en. Om jag inte missminner mig så är det väl Dynaudio som gjorde premiumhögtalarna, är helt ok prylar. :)
kollade på bildelsbasen att de ligger på 600kr styck!! 1200 för begagnade 100ware som gjordes för ca 8 år sen, är inte det lite överpris?:( tips på eftermarknadshögtalare som är i samma klass?
kollade brl och hittade JBL GTO-838 för 1298:- 100wRMS, borde inte de vara bättre? blir det mycket jobb att få i dessa?
Men tack för tipset!