SKRATT! Nej inte ska det stå Berglund på min skylthållare!! Såvida jag inte heter Berglund i efternamn :)
Tick Tack Boom va ett kul förslag, men jag går fortfarande runt och fnular på nått som hintar om att det bor en massa effekt underhuven men är hyfsat diskret.. knepigt värre!
ursäkta jag avbryter men måste fråga om färgen på bromsoken. Har för mig du köpte röd hammarlack på biltema eller har jag fel? köpte nämlingen röd på biltema till systers bil och målade oken ,men de blev ganska mörkröda. Inte klarröda som det var tänkt.
ska ta en bild på oken när jag får tag i bilen, de hade bara en sorts röd hammarlack, jag funderade på deras nya bromsoksfärg men den var ju nästan dubbelt så dyr!
Har målat 2 gånger och de är mera lite åt vinröda hållet. Var gula innan så det beror inte på mörk färg under.
Låter ändock konstigt. Kan det vara så enkelt att de är just det att de var gula innan som gör det?! - Låter konstigt men ändå.
Jag la också två strykningar på mina. Men mina var ju ofärgade (svarta/rostiga) när jag målade dem.