Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ticken
SKRATT! Nej inte ska det stå Berglund på min skylthållare!! Såvida jag inte heter Berglund i efternamn :)

Tick Tack Boom va ett kul förslag, men jag går fortfarande runt och fnular på nått som hintar om att det bor en massa effekt underhuven men är hyfsat diskret.. knepigt värre!

Btw, efternamnen på skylthållaren var klockrent!

/Ticken
Användarvisningsbild
av Nexus
ursäkta jag avbryter men måste fråga om färgen på bromsoken. Har för mig du köpte röd hammarlack på biltema eller har jag fel? köpte nämlingen röd på biltema till systers bil och målade oken ,men de blev ganska mörkröda. Inte klarröda som det var tänkt.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Namn på skylthållare!? Personlig registeringsskylt är etter värre :) :wink:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Grammse. Jag använder också biltemas hammarlack och tycker inte heller att de blev mörkröda. (Så länge de är rena då :wink: )
Användarvisningsbild
av Ticken
Kalle, personlig regskylt är ju så förbannat dyrt..

TheBree, jag får fundera vidare. Efternamnet funkar, men tycker att jag borde kunna komma på nått roligare :p

/Ticken
Användarvisningsbild
av Nexus
ska ta en bild på oken när jag får tag i bilen, de hade bara en sorts röd hammarlack, jag funderade på deras nya bromsoksfärg men den var ju nästan dubbelt så dyr!
Har målat 2 gånger och de är mera lite åt vinröda hållet. Var gula innan så det beror inte på mörk färg under.
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 38

Hej, har en V70 -05 som jag bara kör på[…]

Nej sensorer är väldigt sällan 12v […]

Enligt instruktionerna så ska man koppla bor[…]

Lossa dörrhandtag volvo v70 2013

Houdi, lossade handtaget på förarsidan […]