Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Vilket lag håller du på?

Leksand
8
36%
AIK
2
9%
Växjö
1
5%
Mora
1
5%
Almtuna
3
14%
Västerås
Inga röster
0%
Björklöven
2
9%
Troja/Ljungby
2
9%
Malmö Redhawks
1
5%
Sundsvall
1
5%
Oskarshamn
Inga röster
0%
Bofors
1
5%
bjompa skrev:När försvann dom chanserna? :shock:
Dom har inte försvunnit, för dom har aldrig funnits. :wink:
TheBree skrev:Av vad jag har förstått enligt "media" så är deras chanser körda. Men jag har inte så jätte bra koll...Du har säkert bättre?
Jodå, ja har koll..
Dom lär vinna resten, sen ska dom ha lite hjälp av aik, dom ska spöa ssk.
camaro69 skrev:
bjompa skrev:När försvann dom chanserna? :shock:
Dom har inte försvunnit, för dom har aldrig funnits. :wink:
Bra aprilskämt där :-)-)
Jaha.. Då va de bara att bryta ihop å komma igen, Iofs en match kvar hemma som ja inte tänker missa... Men men...

Längtar till nästa säsong.
bjompa skrev:Jaha.. Då va de bara att bryta ihop å komma igen, Iofs en match kvar hemma som ja inte tänker missa... Men men...

Längtar till nästa säsong.
Kan bara hålla med dig, låt nästa säsong börja snart.
@bjompa

Tar Ejendal av sig "silkeshandskarna" för att rensa ut lite i ledningen, och bland omotiverade spelare?
Eller stryper han penningflödet till klubben?
Haha.. Ejendal, den gubbfan tror att han äger Leksand lika mycke som Pöörsy tror att han äger Malmö.
Han har inget att säga till om, han gnällde förra året oxå, han sa att han inte s´kulle skjuta till en krona till, 1 eller 2 månader senare presenterade LIF Prestberg på 2 år, vem betalar hans lön? Jo han som har ensamrätt på reklamen på Prestbergs tröja (läs Ejendal)

De här senaste när han gick ut i media å grinade gör han bara för att få gratisreklam.
Han har heller inte pumpat in samma summor denna säsong men de gjorde ingen större skillnad på spelarbudgeten för de, finns de bara publik å sponsorer som sköter sitt å inte lägger sej i så är de lugnt.
Publiken sviker nog aldrig Leksand, efter förra årets fiasko trodde ja knappast att publiksnittet skulle öka me ett antal 100 som de nu gjorde.
Andra sponsorer har gått ut i media å sagt att de är fel att lägga sej i när dom ändå inte ens har hälften så mycke hockeykunnandet som dom i föreningen har.

Så ja säger bara de att så länge gubben Ejendal gnäller så kan han fara åt helvete.
De går som sagt inte att köpa en plats i ES vilket han tydligen tror.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

@fjohan82 , Prydligt är ordet jag tänke[…]

Generator laddar ej batteriet

Om du mäter mellan jord och pluspolen på[…]

Det var ju lite roligt att den här tråd[…]

Ny Kartuppdatering

Jag har bara sett ett sådant här fall. […]