- tor 29 jan 2009, 00:46
Jag hörde att man skall baka LMMen i ungnen. typ 50 grader i 4-5 timmar. värt ett försök men jag undrar om någon hört något positivt resultat? :roll:
Moderator: Moderatorer
Glenning skrev:Jag hörde att man skall baka LMMen i ungnen. typ 50 grader i 4-5 timmar. värt ett försök men jag undrar om någon hört något positivt resultat? :roll:Det jag undrar är hur sockerkakan smakar efter en sån operation... :-O)
Fred skrev:Antingen blir det bra, annars vet man till 100% att det är fel på den så det är bara att fixa en ny.Glenning skrev:Jag hörde att man skall baka LMMen i ungnen. typ 50 grader i 4-5 timmar. värt ett försök men jag undrar om någon hört något positivt resultat? :roll:Det jag undrar är hur sockerkakan smakar efter en sån operation... :-O)
midnight skrev:Har en S60 2001 med en Denso mätare med nr:9202199 /197408-0030.Hej
Frågan är om det finns något annat märke som man kan komplettera den med eller byta ut mot en som fungerar?
Bilen går bra på korta resor men så fort man gör längre resor så den blir riktigt varm då kommer Emmisionlarmet.
Jag fick den tillslut kalibrerad och allt ser ut a[…]