Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Fred
Hej alla!

Nu börjar jag bli lite sugen på att montera elinfällbara ytterspeglar på min V70 -02. Jag har spanat runt på forumet och läst de trådar som avhandlar detta men ingenstans har jag hittat något om kompabiliteten mellan olika speglar och bilen i övrigt.

Nu har jag vanliga, stora, speglar och kan tänka mig att ha antingen likadana eller den nya modellen. Dock undrar jag om speglar med elinfällning och markbelysning avsedda för elstolar med minne fungerar i en bil utan dylika stolar?

Jag har sökt på Bildelsbasen efter speglar och där betecknas speglarna med olika antal kablar. Jag gissar att ju fler kablar desto mer funktioner men vad är minsta antal kablar om man vill ha elinfällning och markbelysning? Blinkers är inte viktigt.

Tacksam om någon kan reda ut detta åt mig! :)

Mvh
/Fred
av Fred
Jo, jag har kikat där men det enda jag lyckades klura ut var att en spegel utan "lull-lull" har 7 kablar. Sen har jag sett på bildelsbasen att det finns en massa olika antal kablar på speglarna. Det skulle vara kanon om någon kunde reda ut vad antalet kablar representerar för funktioner.

Mvh
/Fred
av Fred
Jodå, jag har läst dem och de är grymma trådar om hur man gör när man väl köpt sina speglar! :D Dock beskrivs inte antalet kablar för respektive spegelmodell...det är därför jag frågar om det...

Mvh
/Fred

Ja nä jag kanske tänker fel.. Å[…]

OM RYSSEN KOMMER

Ja det har ju aldrig tidigare hänt att Trump […]

Byta AUX In i Volvo S60 2009

Tjenare. Har nyss köpt en S60 -09 2.4. Har […]

Generator Pv 444

Jag fick höra av en elektriker att man inte s[…]