Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av lilleman
camaro69 skrev:Det är väl caddyn som är 19:e hålet. Uaaa.

Tacka vet jag sovrumsgolf med en vacker kvinna. :wink:
instämmer :lol:

mvh/roger
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Berit och Hans var gammla vänner sen några år tillbaka.
En fredagkväll när dom varit på samma fest och blivit lite rund om fötterna båda två hamnade dom i sängkammaren.
Berit sa till Hans att han skulle stoppa in ett finger i henne.
Hans var snabbt där med fingret.
-Stoppa in ett finger till, sa Berit.
Hans stoppade in ett finger till.
Efter ett tag sa Berit att Hans skulle stoppa in hela handen.
Sagt och gjort. Hans var inne med hela handen.
-Stoppa in den andra handen med.
Hans vart lite tveksam men gjorde som Berit sa åt honom.
-Nu kan du klappa händerna inne i mig, säger Berit.
Hans försöker men det går inte.
Då säger Berit stolt.
-Ja vad säger du nu då? Visst är jag trång. :-O) .

Visste ni att det finns kvinnliga hormoner i Öl! Efter 12 bärs så kan man varken köra bil eller hålla käften :wink: .
av *pettson*
Det sägs att kvinnor hanterar livet bättre än vi män. Det sägs även att dom kan göra t.ex två saker samtidigt.
Det är en myt. Och myten är punkterad.
INGEN kvinna vill ha sex samtidigt som hon har huvudvärk.
av Marbas
Dessutom kan män göra två saker samtidigt - ha sex med en kvinna och samtidigt tänka på någon annan...
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Det var på det gamla träbåtsvarvet någonstans på västkusten. De två Båtbyggarna fick en dag besök av en blind man som sade sig kunna avgöra typen på olika träslag utan att vare sig se eller känna på träet. Den blinde hade ett otroligt luktsinne och kunde inom loppet av en sekund avgöra vilket träslag det rörde sig om. Man tvivlade starkt på honom, men gav honom ändå en chans.
Båtbyggarna lyfte upp en mörk träbit och höll framför den blinde: *sniff *sniff hmm... -Jackaranda! Nästa träbit var något ljusare: *sniff *sniff hmm...Oregone Pine! De hämtade en spånskiva med björkfanér, och även denna blev genast identifierad Detta fortsatte en tid och tillslut fick den ena båtbyggaren nog. Han tog ett snack i enrum med sin kollega, och de bestämde sig för att sätta den blinde mannen på plats -en gång för alla!
Båtbyggarna gick upp till grannhuset och hämtade Eivor 70år. Eivor fick lova att vara helt tyst. De båda båtbyggarna lade upp Eivor på en av snickarbänkarna och klädde därefter av henne naken. De gick sedan och hämtade den blinde mannen och ledde honom fram till arbetsbänken. Den ene båtbyggaren: -"Nu har vi ett riktigt svårt träslag här, vi har inte en aaaaning vad det kan vara för något!" Den blinde böjde sig ner och började lukta på Eivor uppifrån och ner. När han plötsligt stannade i höjd med hennes pubishår. Han sniffade extra noga, men sa tillslut: -"Näeej, faan det här va riktigt svårt. Kan ni vända på plankan?" De bägge båtbyggarna vände på Eivor så att hon nu låg på mage på snickarbänken. Den blinde började återigen lukta och sniffa koncentrerat. Han stannade upp i höjd med skinkorna och hade sniffat länge när han tillslut sa: -"AAAHHH GRABBAR NI FÖRSÖKER JU BARA DRIVA MED MIG! -DET HÄR ÄR INGEN TRÄBIT, DET ÄR JU EN SKITHUSDÖRR TILL EN GAMMAL RÄKTRÅLARE!"
Användarvisningsbild
av olafixar
En man som suttit 15 år i fängelse lyckas rymma.
Han kommer fram till ett hus som han bryter sig in i. Han behöver pengar och vapen.

Han hittar ett ungt par i sängen. Han beordrar mannen att kliva upp och binder honom vid en stol. Medan han binder kvinnan böjer han sig framåt och kysser henne i nacken.

Sedan går han ut på toaletten. När han är borta säger mannen till kvinnan:

"Den här mannen är en förrymd fånge, se på hans kläder. Han har nog suttit länge i fängelse och inte sett en kvinna på länge. Jag såg att han kysste dig i nacken, om han vill ha sex så bara tillfredställ honom hur mycket han än gör dig illa. Han är nog farlig och om han blir arg kommer han att döda oss. Var stark älskling, jag älskar dig"

Kvinnan svarar: "Han kysste mig inte i nacken, han viskade att han var bög och tyckte du var söt och så undrade han om vi hade något vaselin i badrummet. Var stark älskling, jag älskar dig också."

;-//
Användarvisningsbild
av olafixar
Jon bodde på en ö som hade förbindelse med fastlandet. Varje gång han åkte över bron sa han. "Jag heter Jon och kör över bron".

En lördag fick han för sig han skulle fara till fastlandet och skaffa sig ett fruntimmer. När han for över bron sa han "Jag heter Jon och kör över bron". Väl framme på danshaket träffade han en kvinna som var jättesnygg och villig följa med hem.

Då dom kom på bron sa Jon "Jag heter Jon och kör över bron". Väl hemma hamnade dom i sängen. Jon var heltänd, men så säger hon "Jag är ledsen men jag har min dåliga vecka, men jag har ju ett hål till". Jon visste inte vad han skulle göra, men okay det fanns ingen återvändo, så kör till.

Efter akten var båda nöjda och belåtna, hon skulle tillbaka till fastlandet. När dom kom på bron säger Jon som vanligt "Jag heter Jon och kör över bron" Då svarar hon "Jag heter Kjell och är utklädd i kväll"

:-O)
Användarvisningsbild
av Tomas88
jojjeblom skrev: Dessa amerikaner :roll: :lol: .
:lol: Ha ha ha. Så jäkla illa om det nu är någon som på allvar frågat detta.
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Tomas88 skrev:
jojjeblom skrev: Dessa amerikaner :roll: :lol: .
:lol: Ha ha ha. Så jäkla illa om det nu är någon som på allvar frågat detta.
Ja tror nog att det är så här illa faktiskt, man har ju sett när Jay Leno intervjuvar/frågar folk på gatan och dom har ju ingen koll på nånting överhuvudtaget :roll: .
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 199

Känns riktigt uselt skött av Volvo centr[…]

Biltema har Menar du iCarsoft, eller deras egna[…]

Utgånget VOC

Hade glömt låsa bilen och appen varnade[…]

Ventilationsgaller V90-18