Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

HAHA mja vingen ska på ev, dock i grått! ska bara få ihop pengar, ork och tid till att lacka min vinge jag har ståendes :P
mjo har vita blinkers lite smått på gång! vita blockljus blinkers is the shit :twisted: :twisted: :twisted:
Sweeman skrev:aja nu funkar fläkten som den ska! säljaren gav en felaktig beskrivning på hur man skulle montera men jag fixa det :p men nu när fläktfan inte låter nå mer så hör jag vattenpumpen? eller nå jävla remmar som låter :P får ta och ljudisolera torpedplåten lite hehe..

Tycker att de vart torrt med kommentarer på sistone..
Vad är anledningen till att du monterar elfläkt i bilen? Är det för att du vill ha det tysatre eller få ner förbrukningnen?
Vore intressant att höra om det blir en märkbar skillnad på bränsleförbrukningen.
Tomas88 skrev:
Sweeman skrev:aja nu funkar fläkten som den ska! säljaren gav en felaktig beskrivning på hur man skulle montera men jag fixa det :p men nu när fläktfan inte låter nå mer så hör jag vattenpumpen? eller nå jävla remmar som låter :P får ta och ljudisolera torpedplåten lite hehe..

Tycker att de vart torrt med kommentarer på sistone..
Vad är anledningen till att du monterar elfläkt i bilen? Är det för att du vill ha det tysatre eller få ner förbrukningnen?
Vore intressant att höra om det blir en märkbar skillnad på bränsleförbrukningen.
mest för ljudets skull! den lär väll dra mindre men inte märkbart, kanske nån milliliter mindre! också trevligare med lite nyare saker i bilen :)
grammse skrev:glöm inte att du säkert har 10% fler hk i bilen nu med el-fläkt :wink: :wink: :mrgreen:
Ja föfan! :mrgreen: :mrgreen: fan får jag på vingen igen så börjar det bli läskigt mycket kusar :D
hehe köpte fläkten av en som hade en 740 turbo, fläkten är ifrån en 940 men själva ramen (fläktkåpan) som fläkten sitter på kommer från en 740 turbo då den är betydligt mindre än GL's.. så de är bara att skruva fast fläkten i turbo kåpan och sen fästa kåpan i original hålen på kylaren :)
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 64

Helt rätt uppfattat angående vacuumslan[…]

Ja det kan hända, men jag tror mer att packbo[…]

Var vanligt att jorden går varm i kontaktsty[…]

Snyggt jobbat :-)