Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
grammse skrev: snyggt tomas :-)-) var det med plastfilm som du monterade på skärmen fram innanför skyddet?? för annars brukar skyddet ligga gnaga sönder lacken :(
Gör den det. Jag brydde mig inte om att montera denna. Fan får kanske göra det då. Jag tyckte det verkade så krångligt. Det stod något om att man skulle blanda spolarvätska och vatten och spraya på och sedan pressa ut eller nåt sånt.
Användarvisningsbild
av Nexus
det är som att montera solfilm fast mycket lättare :D På min bil har det ej setat skydd orginal och lossar man stänkskydden så är färgen lite bortnött där "ytterkanten" på skyddet ligger an skärmen.
men nu ar jag gjort egna skydd fram och bak på bilen :D
Användarvisningsbild
av Tomas88
grammse skrev:snyggt jobbat, själv har man ingen bil just nu :( svågern lånade den till göteborg
Ingen bil :-O) Hur länge är du utan den? Fasen va tråkigt. Man känner ju sig helt utelämnad utan sin bil :wink:
Användarvisningsbild
av Nexus
fredag kväll lämna jag den, får den ikväll :D deras Audi skrot är ju soppa pumpen trasig på :lol:
Då duger det med visst plöttsligt med en "traktor" :wink:
Måste tvätta den omgående, bort med göteborgs skiten :twisted:
Användarvisningsbild
av Tomas88
:P Idag har man gjort sitt första oljebyte på S40n. Mätaren står på 18004 mil nu. Jag kommer att köra på 1000 mils intervall. Förra ägaren har följt serviceboken, med 2000 mils intervall men jag tycker det känns bättre med var 1000 ende.
Användarvisningsbild
av bjompa
Tomas88 skrev::P Idag har man gjort sitt första oljebyte på S40n. Mätaren står på 18004 mil nu. Jag kommer att köra på 1000 mils intervall. Förra ägaren har följt serviceboken, med 2000 mils intervall men jag tycker det känns bättre med var 1000 ende.
Trevligt, själv ska ja snart in på service me V40n.. Stora modellen, dags för kamremmen.
Användarvisningsbild
av Nexus
Tomas88 skrev::P Idag har man gjort sitt första oljebyte på S40n. Mätaren står på 18004 mil nu. Jag kommer att köra på 1000 mils intervall. Förra ägaren har följt serviceboken, med 2000 mils intervall men jag tycker det känns bättre med var 1000 ende.
jag byter tätare 8) 750 mils intervall och ordinarie service vid 1500mils .
Det är kul byta olja :D :D
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 137

Hej, Jag köpte en 2014s Volvo v60 för un[…]

blev ju riktigt bra där! dom gläns[…]

Monterade till slut MOST blåtands modulen me[…]

Bra att det löste sig, dock jag är 99% s[…]