Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
den dära "trasan" skulle jag ha haft när man spillde ut en cola burk i sätet :oops:
20 år då är du ju stora pojken nu :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Tomas88
grammse skrev:den dära "trasan" skulle jag ha haft när man spillde ut en cola burk i sätet :oops:
20 år då är du ju stora pojken nu :mrgreen:
Mmm. Nja tror inte den hade funkat så bra till utspilld läsk. Trasa är det inte heller utan mer som en kompakt svamp.

Föressten jag hämtade stänkskydden i går.... Nej har inte monterat de ännu.
Användarvisningsbild
av bjompa
Tomas88 skrev:....Föressten jag hämtade stänkskydden i går.... Nej har inte monterat de ännu.
Va får man ge för stänkskydden då?
Användarvisningsbild
av Tomas88
bjompa skrev:
Va får man ge för stänkskydden då?
Har inte kvittot här nu. Men de var nåt mellan 5-600kr för alla fyra. Ska kolla de sen.
Användarvisningsbild
av bjompa
De behövs inte, de räcker som svar, priserna varierar ju hos alla volvobutiker så.. Funderar ju på att skaffa själv då de blir lite blästrat.. Sen om man lackar dom i samma färg som bilen så ser den ju automatiskt mycke fetare ut. :-@
Användarvisningsbild
av Nexus
bjompa skrev:De behövs inte, de räcker som svar, priserna varierar ju hos alla volvobutiker så.. Funderar ju på att skaffa själv då de blir lite blästrat.. Sen om man lackar dom i samma färg som bilen så ser den ju automatiskt mycke fetare ut. :-@
Och då måste du lacka trösklarna oxå :P
Användarvisningsbild
av bjompa
grammse skrev:
bjompa skrev:De behövs inte, de räcker som svar, priserna varierar ju hos alla volvobutiker så.. Funderar ju på att skaffa själv då de blir lite blästrat.. Sen om man lackar dom i samma färg som bilen så ser den ju automatiskt mycke fetare ut. :-@
Nää är de sant?
Användarvisningsbild
av Nexus
bjompa skrev:
grammse skrev:
Nää är de sant?
Ja faktiskt :lol: tro det eller ej :wink:
Användarvisningsbild
av Nexus
Tomas88 skrev:Nu är stänkskydden monterade.
Ser ju inte så tokigt ut.

Bild
snyggt tomas :-)-) var det med plastfilm som du monterade på skärmen fram innanför skyddet?? för annars brukar skyddet ligga gnaga sönder lacken :(
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 137

Hej, Jag köpte en 2014s Volvo v60 för un[…]

blev ju riktigt bra där! dom gläns[…]

Monterade till slut MOST blåtands modulen me[…]

Bra att det löste sig, dock jag är 99% s[…]