Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
mina kromlampor fråm micro blinkar orange men kanske inte så där jätte starkt :roll: . men godkända på besiktningen :D De blinkar ganska mörk orange men jag tycker det ser bra ut :-)-)
Först fick jag röda lampor och de blinkade lite fel färg kan man säga :lol: :lol:
Köp deras Kromade lampor kostar 99:- och blinkar orange
Användarvisningsbild
av Tomas88
Ok. Mina var ju inte kromlampor. Men jag kanske beställer blinkerslampor om jag nu skickar en beställning på sidomarkeringar. Tycker bara de är så jäkla dyra.

Har för övrigt ca 8 mil om jag ska åka till micro (Halmstad eller Växjö) dyra lampor :roll: .

Får se vad jag gör. Ska nog vaxa bilen i helgen hade jag tänkt. Om man lyckas hitta någon passande skuggig plats. 8)
Användarvisningsbild
av Nexus
sidomarkeringar dyra? :D jag gav ju t y p 900 för kromringar till mätarna som ingen ser utom jag som kör bilen :oops:
men det blev snyggt :D
Själv har jag några mil till Realcar Vingåker, brukar bli en tripp ibland och alltid köper man någort som ej behövs och så kan man få goda råd och tips av kristian . :-)-)
Användarvisningsbild
av Tomas88
grammse skrev:sidomarkeringar dyra? :D jag gav ju t y p 900 för kromringar till mätarna som ingen ser utom jag som kör bilen :oops:
men det blev snyggt :D
Själv har jag några mil till Realcar Vingåker, brukar bli en tripp ibland och alltid köper man någort som ej behövs och så kan man få goda råd och tips av kristian . :-)-)
Ja ja. Det är inte så lätt när man lever på studiebidrag.
Eller nej det kanske inte är helt sant, någon gång i veckan jobbar jag också. Nu har jag i alla fall sommarlov från min KY-utbildning så nu kan man tjäna lite pengar.

Kromringar! 900 ! Kan man få se en bild kanske?
Användarvisningsbild
av Tomas88
Tackar. Var de mycket jobb att lossa så du kom åt när du skulle montera?

Snyggt var de i alla fall.
Användarvisningsbild
av Nexus
nja det var relativt enkelt. bara lossa övredelen på instrimentbrädan oc så bort med mätarhuset, sen fick man ta isär det. (sitter bara plasthullingar) sen trycka fast de och återmontera alltihopa. Gjort på ca 30 minuter
och så tackar jag för att ni räddade mig från midsommarafton :lol: så jävla fel det kan bli när man läser på fel rad på almanackan och är trött :wink:
Användarvisningsbild
av Nexus
Tomas! blev ju blankt och fint :D men är det inte dax att du byter visningsbild :wink: har du 240:in kvar oxå?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 137
Rostskyddstips

Jag har en gammal kompressor från 1971. Jag[…]

Konstigt lampfel volvo 940

Får kolla det vid tillfälle. Ska ä[…]

Någon som har ett komplett ny styrledsdamask[…]