Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av slayer
Idag va jag o hämtade en RIKTIGT fin 940 turbo 91a. Bilen är helt orginal, fullservad hos volvo hela tiden med endast 1 ägare o gubbkörd. Är riktigt nöjd med köpet o tror det blir en bra förstabil :lol: Nu ska den bara snyggas till lite med fälgar, sänkning, vita blinkers, r-vinge, 960 handtag o lite annat smått o gott.

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Senast redigerad av 12 slayer, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av Nexus
Den var fin för att vara "en första bil" :) . Min första bil var en smårostig 360 GLS-85. :(
Plocka bara inte på den för mycket skit ;-//
Grattis till en fin bil :-)-)
Stänk skydd skulle jag montera fram+bak om jag vore du!!
Användarvisningsbild
av lilleman
en riktig pärla :P som grammse skrev plocka inte på för mycket grejer ;-//
vårda den ömt :D

mvh/roger
av slayer
Tackar Tackar :D Ska ta hand om den :D

Idag fick jag hem mina vita blinkers så man va ju tvungen att montera dem direkt :lol: Ser genast mycket bättre ut :) Nu ska den bara ner till marken lite också o hitta några fina fälgar. Sen måste jag fixa körkortet också :roll: Inge kul o ha finbil men inte kunna köra som man vill.

Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Ja lite lagom sänkning+fälgar sedan är den ju så gott som klar, kanske en liten diskret toning av rutorna .

Och en grej till, inte glömma att fixa körkortet då :D .
Användarvisningsbild
av Nexus
jojjeblom skrev:Ja lite lagom sänkning+fälgar sedan är den ju så gott som klar, kanske en liten diskret toning av rutorna .

Och en grej till, inte glömma att fixa körkortet då :D .
Nej fan kolsvarta rutor ska det vara :wink: :mrgreen:
Och STÄNK SKYDD för att slippa få hela sidan blästrad och så skitar den inte lika fort ner sig och så är det snyggt oxå :D
Användarvisningsbild
av xc70awd
såg riktigt fin ut, 8) min åsikt är att tona rutorna ljust för då kan man "smygga in lite film på sidorutorna fram" :wink:
av slayer
idag satte jag tillbkas listerna under lysena som jag lagt igen hålen på o lackat. Lackade även fästena till oljekylaren som inte såg så fina ut.

Prylarna lackade
Bild

Bild
Så fint det blev :P
Bild
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 29

Hej, kul att jag hamnade i din tråd, inte va[…]