Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Tydligen fler med samma fula list.
Så roligt...hur tusan fick ni bort era lister?

Kört omkring på det här viset ett tag nu under tiden som jag kliat mig i huvudet och funderat på hur man ska få bort det som faktiskt sitter fast fortfarande. På sidorna rasade den inte bara loss, den rasade sönder i småbitar, men nu sitter det en bit i mitten som inte vill loss. Hur ska jag göra? Hjälp. ??:-/

Bild
grammse skrev:ursäkta skitig bil :oops:
Bild[u
Någon som vet om det blir samma resultat om man drar bort listen på en 855 -97 ?
Den bild jag postade ovan är från en 855AWD reggad sent 96, men står i försäkringen som -97... ja... det är likadant iallafall. Sedan återstår det nog en del jobb med att få det snyggt där listen satt, för det ser rätt illa ut under listen där smuts legat och skavt och grott i många år.
pjfj skrev:Den bild jag postade ovan är från en 855AWD reggad sent 96, men står i försäkringen som -97... ja... det är likadant iallafall. Sedan återstår det nog en del jobb med att få det snyggt där listen satt, för det ser rätt illa ut under listen där smuts legat och skavt och grott i många år.
Ok, då får jag väl vara beredd att lägga ner ett par timmar på att få bort den för även min har börjat släppa lite.
Välkommen ut i trafiken

Varit ner och fått igång kylan i bilen[…]

Den borde ju verkligen fått heta ID.7. Ja […]

Icarsoft cr max och Biltemas dosa för Volvo.

Ett körnslag och en vänsterborr så[…]